فرهنگ و هنر » هنر
کد خبر : 293179
چهارشنبه - 19 اردیبهشت 1397 - 13:40

اعلام برنامه‌های نخستین روز نمایشگاه «ورلدپرس فوتو» در ایران

برگزیده‌ای از عکس‌های سه سال اخیر «ورلدپرس فوتو» در ایران به نمایش در می‌آید و در نخستین روز این نمایشگاه، سه نشست تخصصی برگزار خواهد شد.

اعلام برنامه‌های نخستین روز نمایشگاه «ورلدپرس فوتو» در ایران

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی، آثار برگزیده سه سال اخیر ورلدپرس فوتو، از پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درخواهد آمد. همزمان با آغاز این نمایشگاه که با همکاری انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی برپا شده، دو نشست و تور گالری -با حضور مدیر نمایشگاه‌‌های ورلدپرس فوتو- برگزار خواهد شد.

مهدی قاسمی دبیر برگزاری نمایشگاه ورلد پرس فوتو در ایران درباره برنامه‌های جانبی این نمایشگاه گفت: در اولین نشست این نمایشگاه ابراهیم نوروزی برنده سه جایزه ورلدپرس فوتو در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ در سالن گوشه حضور می‌یابد. در این نشست مروری بر آثار این عکاس خواهیم داشت که از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ برقرار است.

قاسمی ادامه داد: دومین نشست این نمایشگاه با حضور حسن دزواره و در محل گالری برگزار می‌شود که به تئوری فوتوژورنالیسم می‌پردازد و از ساعت ۱۶ تا ۱۷ برقرار خواهد بود.

وی افزود: لورنس کورتوگ نیز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ درباره آثار نمایشگاه توضیحاتی خواهد داد و آخرین برنامه روز آغازین نمایشگاه را به عهده دارد.

این نمایشگاه تا ۱۱ خردادماه به مدت ۲۲ روز در فرهنگسرای نیاوران برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/