استانها » البرز
کد خبر : 455103
یکشنبه - 8 مهر 1397 - 21:34
رئیس پلیس بین‌الملل ناجا مطرح کرد

اعلام آمادگی پلیس بین‌الملل برای مبارزه با تروریست در اهواز

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا گفت: دبیرکل پلیس بین‌الملل طی نامه‌ای به فرماندهی ناجا برای حادثه تروریستی اهواز تسلیت فرستادند و اعلام کردند که برای انجام هرگونه همکاری آماده هستند.

اعلام آمادگی پلیس بین‌الملل برای مبارزه با تروریست در اهواز

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس کرج، سردار هادی شیرزاد پیش از ظهر امروز در نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان و افسران روابط مبارزه با مواد مخدر کشورهای خارجی مستقر در جمهوری اسلای ایران که به همت پلیس بین‌الملل در استان البرز برگزار شد، گفت: اصحاب رسانه همکاران اصلی پلیس هستند و همواره همراه و نیروی انتظامی در تلاش هستند و نقش بسزایی در تبیین نقش پلیس جمهوری اسلامی در جامعه دارند.
وی با بیان اینکه این نشست هر ساله به میزبانی یک پلیس تخصصی برگزار می‌شود، افزود: برنامه امروز با بازدید از مراکز مبارزه با مواد مخدر و نگهداری و تربیت سگ‌های کارآزموده مواد یاب همراه شد.
رئیس پلیس بین الملل در رابطه با وظایف خود بیان کرد: از جمله وظایف پلیس بین‌الملل، هماهنگی میان نیروهای پلیس و ایجاد هماهنگی از طریق پلیس اینترپل است.
شیرزاد اظهار کرد: پلس بین‌الملل در هفته ناجا نشستی با حضور سفیران کشورهای مختلف برگزار خواهد کرد و به تقویت همکاری‌ها خواهیم پرداخت.
وی به اهمیت همکاری پلیس در راستای مبارزه با جرائم اشاره کرد و ادامه داد: به همکاری جدی مأموران نیازمند هستیم و سعی داریم با شناسایی مشکلات احتمالی به تقویت مقابله با جرائم بپردازیم.
به گفته رئیس پلیس بین‌الملل، پلیس در همه جوامع سعی به مبارزه و مقابله با جرائم را دارد از این رو یک هدف مشترک را دنبال می‌کنیم و تعاملات با سایر کشورها در حال انجام است.
شیرزاده در ادامه به حادثه اخیر حمله تروریستی در اهواز اشاره کرد و افزود: اشتراک دبیرکل پلیس بین‌الملل طی نامه‌ای به فرماندهی ناجا برای حادثه تروریستی اهواز تسلیت فرستادند و اعلام کردند که برای انجام هرگونه همکاری آماده هستند.
وی در پایان با بیان اینکه برای اقدام تروریستی در اهواز تشکیل پرونده شده است، خاطرنشان کرد: پلیس موظف است احکام صادره از دستگاه‌قضایی را پیگیری کرده و اجرایی سازد.
انتهای پیام/۳۳۹۳