استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 539178
پنجشنبه - 1 آذر 1397 - 19:30
فرمانده سپاه ناحیه بجنورد خبر داد

اعطای ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در بجنورد / ۴۷۵ برنامه طی هفته بسیج اجرایی می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه بجنورد با اشاره به اعطای ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به ۵۳ نفر طی سال جاری گفت: ۴۷۵ برنامه طی هفته بسیج در مرکز خراسان شمالی به اجرا درمی‌آید.

اعطای ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در بجنورد / ۴۷۵ برنامه طی هفته بسیج اجرایی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از بجنورد ، در دومین روز از هفته بسیج فرمانده ناحیه سپاه مقاومت مرکز خراسان شمالی در مراکز کارآفرینی تحت حمایت بسیج حاضر شد و به دیدار با این کارآفرینان پرداخت.

بازدید از کارگاه تولید آبنبات راضی در شهرک صنعتی بجنورد، بازدید از مرکز پرورش مرغ بومی و همچنین افتتاح یادمان شهید روستای کی کی شهرستان بجنورد ازجمله اقدامات انجام‌شده در این روز بوده است.

مجید فغانی در حاشیه این بازدیدها در مصاحبه با اشاره به حمایت‌های بسیج از طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی اظهار کرد: بسیج سازندگی مرکز استان به ۵۳ طرح واصل‌شده ۵۰۰ میلیون تومان از ابتدای امسال در قالب عرصه‌های اشتغال خانگی و خوداتکا کمک کرده است.

وی با اشاره به هدف از اعطای این کمک‌های به متقاضیان تصریح کرد: این کمک‌ها در راستای ایجاد مهاجرت معکوس و بازگشت مردم به روستاها و ایجاد تثبیت درآمد در این مناطق است.

فرمانده سپاه ناحیه بجنورد همچنین در تشریح سایر برنامه‌های هفته بسیج در مرکز استان گفت: ۴۷۵ برنامه با ۲۲ عنوان برنامه محوری طی هفته بسیج امسال در بجنورد به اجرا درمی‌آید.

وی  با اشاره به برخی از این برنامه‌ها افزود: افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری میز خدمت در مساجد هدف مرکز استان، دیدار با خانواده ۱۱۴ شهید بجنوردی، بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و گشت ارتقا امنیت محله محور اهم برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.

فغانی همچنین در انتها بابیان برنامه‌های سومین روز از هفته بسیج در مرکز استان گفت:  اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی، برگزاری همایش بانوان انقلابی در محله تحت پوشش طرح کرامت و غبارروبی مزار شهدای بجنورد ازجمله اهم برنامه‌های نخستین روز آذرماه در هفته بسیج است.

گفتنی است بیش از ۱۶۰۰ برنامه طی هفته بسیج در خراسان شمالی به اجرا درمی‌آید که در سومین روز این هفته بیش از ۲۴۳ برنامه در سراسر نقاط استان اجرایی می‌شود که اجرای گشت‌های امنیت محله محور برای ارتقا امنیت محلات و همچنین رزمایش گردان اول شهرستان فاروج نیز از دیگر برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/