استانها » البرز
کد خبر : 796689
سه شنبه - 22 مرداد 1398 - 11:39

اعضای شورای شهر فردیس شهر را از بلاتکلیفی نجات دهند/هیچ مسؤولی حق دخالت در انتخاب شهردار ندارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: اعضای شورا این گونه اقدامات تبلیغی را کنار بگذارند و زودتر شهر را از بلاتکلیفی دو ساله که از عدم همدلی اعضا ایجاد شده نجات دهند.

اعضای شورای شهر فردیس شهر را از بلاتکلیفی نجات دهند/هیچ مسؤولی حق دخالت در انتخاب شهردار ندارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از فردیس، حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در رابطه با انتخاب شهردار این شهرستان در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: این روزها اعضای شورای اسلامی شهر فردیس و فعالان عرصه خبر جوی در شهرستان در خصوص انتخاب شهردار ایجاد کرده اند که فضای جامعه ملتهب و مردم نگران هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با بیان اینکه نکاتی را از حیث مدعی العموم بودن اعلام می کنم، اظهار کرد: اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار فعال دارای اراده کامل هستند و نباید تحت تاثیر هیچ اداره‌ای، ارگانی، شخصی، نماینده ای یا مسئولی قرار گیرند.

وی اذعان کرد: هیچ مسؤولی حق دخالت و اعمال نظر در خصوص گزینه ها را ندارد و تک تک اعضای شورای شهر پاسخگوی انتخاب نهایی در مقابل مردم خواهند بود و موضوع عدم توانایی شهردار، نداشتن اختیار در تصمیم گیری و حق انتخاب از سوی اعضا پذیرفته نخواهد شد.

جهانشاهلو عنوان کرد: اعضای شورای شهر فردیس این گونه اقدامات تبلیغی را کنار بگذارند و زودتر شهر را از بلاتکلیفی دو ساله که از عدم همدلی اعضا ایجاد شده نجات دهند.

وی با بیان اینکه یک پیشنهاد و توصیه هم به افرادی که قصد تصدی شهرداری فردیس را دارند دارم، تصریح کرد: اینجا فردیس و دسترسی فردیسوندان به مدعی العموم به وسیله فضای مجازی بلاواسطه است. اخبار و اطلاعات متعددی در دسترس بوده و فضای فردیس هم برای تخلفات شهری به شدت بسته و تحت کنترل و بی رحمانه است؛ اگر قصد خدمت ندارید برای خودتان و خانواده خودتان و مردم فردیس داستان و برای دادسرا هم پرونده درست نکنید.

انتهای پیام