تولیدی » شهر اصفهان » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 204788
شنبه - 23 دی 1396 - 10:12

اعضای اتاق های بازرگانی صریح اللهجه تر باشند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نصرالله محمد حسین فلاح  در نشست مشترک کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران و اصفهان، با بیان اینکه چرا بخش خصوصی و تشکل ها و مجلس از هم جدا هستند، اظهار کرد: از فقدان حکمرانی قانون خوب رنج می بریم. وی با بیان اینکه مطرح کردن بحث های خرد در مسایل […]

اعضای اتاق های بازرگانی صریح اللهجه تر باشند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نصرالله محمد حسین فلاح  در نشست مشترک کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران و اصفهان، با بیان اینکه چرا بخش خصوصی و تشکل ها و مجلس از هم جدا هستند، اظهار کرد: از فقدان حکمرانی قانون خوب رنج می بریم.

وی با بیان اینکه مطرح کردن بحث های خرد در مسایل ما را به جایی نخواهد رساند، ادامه داد: تشکل ها می توانند بدون شائبه سیاسی بازی، موضوعات و مشکلات را مطرح کنند و از آن طرف نمایندگان مجلس باید از مردم و تشکل ها حمایت کنند چون این مردم راه به جای دیگری ندارند.رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارخانجات ریخته گری با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار کرد: مردم بدون داشتن ابراز مناسب برای مطالبه گری، قیل و قال راه می اندازند و یک سری هم این وسط به سوء استفاده می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۰ سال اخیر رشد خوبی در مطالبه گری اتاق های بازرگانی می بینیم اما محافظه کاری زیادی نیز در بین آنان و در میان صاحبان صنایع وجود دارد و این باعث می شود افرادی که شاید منافع ملی برایشان مهم نیست به سطح خیابان ها بیایند.

رییس هیئت مدیره انجمن صنفی کارخانجات ریخته گری تاکید کرد: باید صاحبان صنایع و اعضای اتاق های بازرگانی صریح اللهجه تر باشند و صریح تر خواسته های خود را مطالبه کنند؛ اگر مشکلات و موضوعات صریح گفته شود باید مسئولان و مدیران کشوری پاسخگو باشند.

فلاح اضافه کرد: ۸۰۰ هزار نفر در سال از دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند و متقاضی کار هستند و باید برایشان کار ایجاد کنیم.

انتهای پیام/۲۰۷/نصیری