استانها » البرز
کد خبر : 785535
پنجشنبه - 10 مرداد 1398 - 20:55

اعزام ۱۷۸ دانش آموز البرزی به المپیاد فرهنگی-ورزشی کشوری

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: ۱۷۸ دانش آموز البرزی به المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان کشور راه یافتند که در این دوره از مسابقات به نام شهید مدافع حرم «عبدالرشید رشوند» حضور پیدا می کنند.

اعزام ۱۷۸ دانش آموز البرزی به المپیاد فرهنگی-ورزشی کشوری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، فرشید علیزاده، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان با هدف استعداد یابی و شناسایی دانش آموزان مستعد در رشته های مختلف ورزشی در مدارس خبر داد و گفت: اعزام دانش آموزان پسر و دختر برگزیده این استان به المپیاد فرهنگی ـ ورزشی دانش آموزان سراسر کشور آغاز شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اذعان کرد: ۱۷۸ دانش آموز البرزی به المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان کشور راه یافتند که در این دوره از مسابقات به نام شهید مدافع حرم «عبدالرشید رشوند» حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان البرزی در رشته های فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، هندبال، والیبال، دوومیدانی، شنا و ژیمناستیک به رقابت می پردازند، اظهار کرد: این مسابقات در استان های مازنداران، اردبیل، اصفهان، سمنان و چهار محال و بختیاری برگزار می شود.

علیزاده با اشاره به اینکه المپیاد فرهنگی – ورزشی دانش آموزان سراسر کشور تا ۳۱ مرداد ماه ۹۸ ادامه دارد، مطرح کرد: دانش آموزان البرزی هر ساله در مسابقات ورزشی کشوری و برون مرزی حائز مقام برتر می شوند و مدال های رنگارنگ و کاپ اخلاق برای استان به ارمغان می آورند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/