استانها » البرز
کد خبر : 869513
پنجشنبه - 9 آبان 1398 - 19:19

اعتراض دانشجویان دانشگاه های البرز به عملکرد مدیران استان

بسیج دانشجویی هشت دانشگاه استان البرز در قالب نامه ای از معاون استاندار البرز، فرماندار ویژه کرج و اعضای شورای اسلامی شهر کرج نسبت به مصوبات اخیر شورا و درخواست های غیر متعارف استانداری اعتراض کردند.

اعتراض دانشجویان دانشگاه های البرز به عملکرد مدیران استان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، بسیج دانشجویی هشت دانشگاه استان البرز در قالب نامه ای از معاون استاندار البرز، فرماندار ویژه کرج و اعضای شورای اسلامی شهر کرج درخواست پاسخگویی و شفاف سازی در رابطه با موضوعات اخیر استان داشته است.

در این نامه آمده است:

سلام علیکم

درود و تحیت بر روان پاک شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که عمر خود را وقف ارتقای معیشت مستضعفین کردند.

چندی است که اخبار گوناگونی پیرامون شهردار فعلی، سابق، اسبق و کادر مدیریتی استان البرز و تصمیمات عجیب آن ها برای بیت المال در رسانه ها منتشر می شود.

هنوز قضیه شهردار سابق کرج را فراموش نکرده بودیم … که اخبار جدیدی از بازی رسانه ای اعضای شورای شهر رسانه ها را فرا گرفت. این امر هیچ حاصلی دربر نداشت و فقط آرامش فضای عمومی شهر را برهم زد.

بی شک و تردید تصویب لایحه «رهن آپارتمان های میلیاردی برای مدیران غیربومی استانداری» و «افزایش نجومی حق جلسه اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ به پنج میلیون تومان» از مصادیق ناکارآمدی مدیران استانی و اشرافی گری است.

پس از مخالفت جناب آقای خستو با لایحه آپارتمان های میلیاردی استانداری و مصاحبه نائب رئیس شورا با رسانه ها توقع می رفت اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ طی اطلاعیه ای در جراید مکتوب و غیرمکتوب اعلام کنند که جلسات کمیسیون به صورت رایگان برگزار می شود و هر دو لایحه کاملا ملغی شود.

مدیران استان با بی تدبیر، ناکار آمدی مدیریتی البرز را در رسانه ها جار زدند. از این پس ملت مدیران البرزی را با رهن خانه های اشرافی، حق جلسه نجومی و حیف و میل کردن بیت المال می شناسند. آقایان این کارها پاسخ مناسبی به اعتماد ملت نیست. مردم نجیب البرز شایسته مدیرانی هستند که شبانه روز به فکر حل مشکلات آن ها باشند و با دلسوزی، روحیه جهادی و عزمی راسخ کرامت امت شریف البرز را حفظ کنند.

حال اینکه نمایندگان ما مصوباتی تصویب می کنند که با روح نظام توحیدی جمهوری اسلامی یا همان حمایت از مستضعفین در تعارض کامل است. نمایندگان محترم از سازمان شهرداری ها درخواست کردند تا حق جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ در سازمان تبدیل به پرونده شود.

ان شاءالله که تشویق و پاداش برای اعضای کمیسیون حربه جدیدی برای فرار از قانون و تحمیل حق جلسه پنج میلیونی به جیب ملت نباشد. اخبار منتشره حاکی از این است که اصل بحث درباره حق جلسه پنج میلیونی ماده ۱۰۰ در جلسه کمیسیون مذکور مطرح و مصوبه آپارتمان های میلیاردی استانداری جهت بررسی به فرمانداری ارسال شده است.

دفاتر بسیج دانشجویی استان البرز در جهت استیفای حقوق عامه مردم از مسؤولین فرمانداری و نمایندگان شورای اسلامی شهر کرج در خواست می کنند که در خصوص تصویب لایحه رهن آپارتمان های میلیاردی برای مدیران استانداری و جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ با موضوع حق جلسه های پنج میلیونی در رسانه ها شفاف سازی شود و لوایح حق جلسه پنج میلیونی اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ و رهن آپارتمان های میلیاردی استانداری توسط شورای اسلامی شهر کرج و فرمانداری کاملا ملغی شوند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظر آباد

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان حکیم فردوسی البرز

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سماء واحد کرج

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرج

بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید بهشتی البرز

انتهای پیام/س