استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 796229
دوشنبه - 21 مرداد 1398 - 19:46

اعتبار جشنواره صداوسیما هنوز تامین نشده است

رئیس ستاد استانی برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما گفت: اعتبار این جشنواره از محل منابع ملی ارائه خواهد شد که رقم معادل ۲ میلیارد تومان است که البته این امر هنوز محقق نشده و به حساب صدا و سیمای کشور مبلغی واریز نشده است.

اعتبار جشنواره صداوسیما هنوز تامین نشده است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، صبح امروز ولی الله حیاتی در نشست خبری ستاد برگزاری جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان‌ها اظهار کرد: بیست و دومین جشنواره مراکز صدا و سیما کشور با پیگیری‌های استاندار و مدیرکل صداسیمای استان، در بجنورد از روز ۲۵ مرداد شروع و تا ۲۷ این ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به پوشش کلیه شهرستان‌های استان در این برنامه افزود: در این مدت ظرفیت‌های استان از شبکه‌های ملی به تصویر کشیده می‌شود که فرصتی استثنایی برای استان است.

رئیس ستاد استانی برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما اجرای این برنامه را بستر سازی برای توسعه پایدار استان دانست و خاطرنشان کرد: کلیه‌ی فرمانداران مسئولین برگزاری این ستاد را در شهر خود برعهده دارند.

وی از فراهم شدن تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب این مراسم خبر داد و افزود: از هم اکنون صدا و سیما مراکز استان‌ها تیزر این جشنواره را پخش می‌کنند لذا فرصت مناسبی است تا خراسان شمالی را معرفی کنیم.

حیاتی ادامه داد: اکنون باید منتقدان و برگزار کنندکان با وحدت و همدلی برای میزبانی شایسته این جشنواره صدای واحدی را منتشر کنند.

وی افزود: این جشنواره با نهایت صرفه جویی برگزار خواهد شد لذا تعداد میهمانان را از ۱۱۰۰ نفر به ۷۰۰ نفر رساندیم.

معاون سیاسی استاندار در پایان گفت: اعتبار این جشنواره از محل منابع ملی ارائه خواهد شد که رقم معادل ۲ میلیارد تومان است که باید سازمان برنامه بودجه اعتبار را به صدا و سیما کشور بدهد و البته این امر هنوز محقق نشده و به حساب صدا و سیمای کشور مبلغی واریز نشده است.

انتهای پیام/