تولیدی » خبر پوششی » شاهین شهر » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 264975
یکشنبه - 26 فروردین 1397 - 11:45
خبرنگار: وحید وطن خواهان

اطمینان از تحقق کامل شعار سال مقام معظم رهبری در شهرداری شاهین شهر

عیسی بهمنی گفت: در شهرداری شاهین شهر شعار امسال مقام معظم رهبری به طور کامل تحقق پیدا خواهد کرد.

اطمینان از تحقق کامل شعار سال مقام معظم رهبری در شهرداری شاهین شهر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر در دیدار نوروزی با اعضای شورای اسلامی شهر، گفت: شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی برگرفته شده از شعارهای سال های گذشته معظم له است، بدین معنی که با تحقق این شعار، ضمن رونق اقتصاد کشور زمینه اشتغال جوانان نیز فراهم می شود.

وی در ادامه افزود: در شهرداری شاهین شهر شعار امسال مقام معظم رهبری به طور کامل تحقق پیدا خواهد کرد.

بهمنی با اشاره به فعالیت های عمرانی شهرداری در سطح شهر، گفت: با توجه به اینکه چند سالی است شرایط نامساعد مالی دست به گریبان شهرداری ها شده است ولی با وجود این شهرداری شاهین شهر با همکاری شورای اسلامی شهر در حد توان کارهای عمرانی را انجام خواهد داد.

شهردار شاهین شهر خاطر نشان کرد: فعالیت های صورت گرفته توسط شهرداری در نقاط مختلف شهر حاصل فکر و اندیشه اعضای شورای اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: در سال جدید تمامی کارکنان و کارگران شهرداری با همکاری و همفکری یکدیگر در پیشبرد اهداف عالیه و رفع مشکلات شهرداری کوشا بوده تا شاهد شهری آبادتر و توسعه یافته تر از گذشته باشیم.

خرید کالای ایرانی سرلوحه اقدامات شهرداری شاهین شهر باشد

مهرداد مختاری رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این دیدار ضمن تبریک سال جدید، گفت: از آنجایی که اقدامات و فعالیت های شهرداری شاهین شهر با زندگی شهروندان عجین است، بنابراین باید آن با جدیت بیشتری در توسعه اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر همت گمارند.

وی در ادامه افزود: با توجه به شعار امسال مقام معظم رهبری خرید کالای ایرانی باید سرلوحه اقدامات شهرداری شاهین شهر باشد.

مختاری خاطر نشان کرد: امیدواریم با تعریف درآمدهای پایدار واقعی در شهرداری و با همت و عزم راسخ کارکنان و کارگران شاهد عبور از مشکلات بوده و گام های استوارتری برای پیشرفت و آبادانی شهر برداریم.

شایان ذکر است اعضای شورای اسلامی شاهین شهر ضمن تبریک سال جدید و تأکید بر عمل به فرمایش های مقام معظم رهبری در سال جدید خواستار وحدت ، همدلی و همکاری کارکنان شهرداری در راستای پیشبرد اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر شدند.

گفتنی است در دیدار نوروزی با اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، معاونان، مدیران عامل و مدیران شهرداری نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/