تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 336651
چهارشنبه - 6 تیر 1397 - 12:08

اضافه شدن یک حالت جدید می تواند تاثیر بسیاری روی بازی مرد عنکبوتی داشته باشد

بازی انحصاری Spider-Man به نظر می رسد دارای یک حالت جدید در مقایسه آنچه پیش بینی می شد است. با توجه به نزدیک شدن زمان عرضه این بازی پرطرفدار شایعات و صحبت ها پیرامون این بازی هیجان انگیز و اکشن بسیار زیاد شده است. این شایعات نشان می دهد که کاربران نیز علاقه بسیاری به صحبت و کشف اطلاعات پنهان در این بازی بسیار مهیج را دارا هستند.

اضافه شدن یک حالت جدید می تواند تاثیر بسیاری روی بازی مرد عنکبوتی داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،بازی Spider-Man که قرار است به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن چهار منتشر شود بسیاری از نگاه ها را به سمت خود کشانده است و روز گذشته نیز یکی از مسئولان ساخت این بازی پرهزینه آقای Bryan Intihar صحبت هایی را در مورد آن انجام داد. این کارگزدان ارشد بازی Spider-Man در مورد سوال هایی که بسیار ی به صورت مستقیم و یا از طریق کانال های ارتباطی پرسیده شد در مورد اینکه حالت New Game Plus در این بازی قرار داده شده است و کاربران به شدت منتظر حضور این حالت بازی هستند این موضوع را تایید نکرد اما در میان صحبت های او می توان متوجه شد که این شخص نیز علاقه بسیاری به حالت یاد شده دارد و در مورد این حالت به تمجید پرداخت.

در سال های اخیر حضور حالت New Game Plus باعث افزایش جذابیت بسیاری از بازی ها شده است . این حالت را اینگونه می توان تشریح کرد که در این قسمت زمانی که بازی به پایا ن می رسد و کاربران قصد اجرای بازی در حالت سخت تری را دارند می توانند با اجرای مجدد بازی با شرایط سخت تری رو به رو شوند در واقع این حالت برای افرادی که علاقه بسیاری به یک بازی دارند و تمایل دارند پس از اجرای بازی آن را دوباره اجرا کنند بسیار لذت بخش و خوشایند خواهد بود. با توجه به این شرایط می توان انتظار داشت که این حالتاگر از ابتدا در بازی قرار نگیرد  در آینده به بازی افزوده خواهد شد، تا گیمر ها  را به چالش جدیدی برای تکرار آن دعوت کند.

بازی SPIDER-MAN در سال های اخیر و در نسخه های متفاوتی عرضه شده است و توانسته نیاز های کاربارن را از یک بازی بسیار مهیج برطرف کند و از طرفی دیگر نیز به واسطه شخصیت معروف این بازی کمتر کسی احتمال رو به رو شدن با مشکلات فروش را برای این بازی تصور می کند. بازی  SPIDER-MAN در اواسط شهریور ماه به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد و انتظار طولانی مدت طرفدارن مرد عنکبوتی را برا ی این بازی و داستان پرهیجانش به پایان برساند.