اصفهان » اقتصادی » تولیدی » زهرا زرفشانی
کد خبر : 1045362
سه شنبه - 3 مهر 1403 - 16:04
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در گفتگو باربیع:

اصفهان میزبان ۲۴ رویداد نمایشگاهی می شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: در نیمه دوم سالجاری اصفهان میزبان ۲۴ رویداد نمایشگاهی است.

اصفهان میزبان ۲۴ رویداد نمایشگاهی می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، احمدرضا طحانیان در گفتگو با خبرنگار ربیع افزود: امسال توجه ویژه‌ای به انرژی‌های تجدیدپذیر در اصفهان شده است و در دو روز آینده، دومین نمایشگاه انرژی‌های نو و تجدید پذیر نیز در کنار چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه فرصتی برای فعالان صنعت برق، اتوماسیون صنعتی و انرژی‌های تجدیدپذیر است تا آخرین دستاوردها و فناوری‌های خود را ارائه دهند و مکانی است برای تبادل دانش، تجارت و تجربه

وی اظهارداشت: با توجه به معضلات برق و ناترازی های انرژی در کشور، سال جاری توجه ویژه‌ای به انرژی‌های تجدیدپذیر شده است.

به گفته مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، در مهر امسال نیز چهار رویداد نمایشگاهی در اصفهان دایر است که پس از نمایشگاه برق، دومین نمایشگاه فن آوری و نوآوری اصفهان«فن نما» از ۱۰ تا ۱۳ مهر برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این رویداد، دانش‌آموزان از مهمترین مخاطبان نمایشگاه  هستند.

طحانیان تاکید کرد: یک نمایشگاه موفق حاصل تعامل سازنده و مشارکت همدلانه بخش‌های مختلف است و معتقدم کیفیت دوره نخست نمایشگاه فن‌نما به‌دلیل همین تعامل مفید، دست ‌کمی از نمایشگاه‌های رده نخست در کشور نداشت.

وی بیان داشت: نمایشگاه فن ‌نما شورای سیاست ‌گذاری و آیین‌نامه بسیار خوبی دارد و از هدف ‌گذاری قابل ‌توجهی برخوردار است.

وی گفت: دوره دوم این نمایشگاه از دهم تا سیزدهم مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ میزبان علاقه مندان است و‌ زمانبندی آن به‌ گونه ای طراحی شده تا اقشار مختلف ازجمله دانش‌آموزان نیز بتوانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه نوجوانان و جوانان، آینده سازان ایران و اصفهان ما هستند، اظهارداشت:از آنجایی که دانش‌آموزان از مهمترین مخاطبان نمایشگاه فن‌نما هستند، برنامه‌ریزی شده تا روزانه ۱۰ دستگاه اتوبوس جهت تسهیل انتقال دانش‌آموزان از نقاط مختلف شهر به نمایشگاه اختصاص یابد و از اداره کل آموزش و پرورش استان درخواست کرده ایم که دانش آموزان را برای حضور در این رویداد خلاقانه و نوآورانه به نمایشگاه بین المللی استان بیاورند و مسئولان برگزاری نمایشگاه هزینه های حمل و نقل دانش آموزان را متقبل می شوند.

وی ادامه داد: البته تاکنون حضور ۸۶ شرکت در دومین نمایشگاه ملی «فن نما» قطعی شده است و پیش بینی ما این است که ۱۲۰ شرکت در این رویداد حضور یابند.

زهرا زرفشانی