استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 480679
سه شنبه - 24 مهر 1397 - 22:30
رئیس مجتمع آموزش عالی و فنی مهندسی اسفراین مطرح کرد

اشتغال ۲۵۰ نفر از دانشجویان مجتمع آموزش عالی اسفراین در مراکز صنعتی

رئیس مجتمع آموزش عالی و فنی مهندسی اسفراین گفت: تعداد ۲۵۰ نفر از دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی به‌صورت پاره‌وقت در مراکز صنعتی مجتمع فولاد و لوله گستر اسفراین مشغول به کار هستند.

اشتغال ۲۵۰ نفر از دانشجویان مجتمع آموزش عالی اسفراین در مراکز صنعتی

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از اسفراین،  دکتر مصطفی حیدری با اعلام این خبر در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه این شهرستان گفت: مجتمع آموزش عالی شهرستان اسفراین از سال ۹۱ با جذب ۶۰ دانشجو فعالیت خود را آغاز نمود که امروز بیش از ۲ هزار دانشجو در ۱۳ رشته کارشناسی و کاردانی در این مرکز مشغول تحصیل هستند.

وی ادامه داد: با تصویب سند آمایش این مرکز آموزشی در شهریورماه امسال با توجه به صنعتی بودن این شهرستان ازاین‌پس توسعه رشته‌های آموزشی در راستای فنی و مهندسی خواهد بود.

رئیس مجتمع آموزش عالی و فنی مهندسی اسفراین همچنین بیان کرد: از مجموع ۲ هزار دانشجویی که در این مرکز مشغول تحصیل هستند بیش از ۲۹۰ نفر دختر و ۱۷۰۰ نفر پسر از اقصی نقاط کشور می‌باشند که قریب به ۸۰ درصد دانشجویان غیربومی هستند.

حیدری از بهره‌برداری خوابگاه دختران خیر ساز در این مرکز علمی خبر داد و افزود: تا پایان سال خوابگاه خیر ساز که بیش از ۲ هزار مترمربع در ۴ طبقه در حال ساخت می‌باشد و بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشته به بهر برداری خواهد رسید که با بهره‌برداری از این خوابگاه تمامی دانشجویان غیربومی دختر در این خوابگاه اسکان خواهند شد.

وی تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های صنعتی که در این شهرستان وجود دارد و ارتباط خوبی که بین مجتمع آموزش عالی و فنی مهندسی با مراکز صنعتی ازجمله مجتمع فولاد و لوله گستر وجود دارد تعداد ۲۵۰ نفر از دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی به‌صورت پاره‌وقت در این مراکز مشغول به کار هستند که ضمن مهارت افزایی از حقوق نیز برخوردار هستند که این امر کمک بسیار خوبی برای دانشجویان می‌باشد.

انتهای پیام/