استانها » تولیدی » خبر پوششی » سیستان و بلوچستان
کد خبر : 281867
شنبه - 8 اردیبهشت 1397 - 10:47
خبرنگار: احمد پیشکو

اشتغال زایی برای بیش از هزار نفر در ایرانشهر‎

فرماندار ایرانشهر گفت: با راه اندازی سایت کارخانه فشرده سازی گاز ایرانشهر با سرمایه گذاری شرکت چینی، برای بیش از هزار نفر ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم می‌شود.

اشتغال زایی برای بیش از هزار نفر در ایرانشهر‎

به گزارش پایگاه خبری ربیع، فرماندار ایرانشهر گفت: با راه اندازی سایت کارخانه فشرده سازی گاز ایرانشهر با سرمایه گذاری شرکت چینی، برای بیش از هزار نفر ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم می‌شود.

 نبی بخش داوودی در جلسه با سرمایه گذاران چینی برای ایجاد کارخانه فشرده سازی گاز این شهرستان با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های موجود منطقه افزود: آب کافی و اراضی مستعد منطقه در کنار ظرفیت های جاده ترانریت، راه آهن، فرودگاه و خط لوله گاز، نیروی کار مناسب ایرانشهر  را نسبت به سایر مناطق متمایز نموده که مطمئناً مباحث سرمایه گذاری در این منطقه را با بهره وری دو چندان مواجه خواهد ساخت.

در ادامه جین شین مدیر پروژه و سرمایه گذار چینی گفت: این طرح با سرمایه گذاری ۸۰ میلیون دلاری در پروسه زمانی سه ماهه انجام خواهدشد.

وی مهمترین هدف طرح را فشرده سازی گاز طبیعی از خط لوله گاز ایرانشهر و پخش و انتقال آن از طریق تانکرهای مخصوص به واحد های تولیدی و صنعتی منطقه بویژه نیروگاهای برق و واحدهای پتروشیمی منطقه چابهار با  ۸۰۰ عدد تانکر عنوان کرد، که اشتغال بیش از هزار نفر را بدنبال خواهد داشت.