استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 782998
سه شنبه - 8 مرداد 1398 - 12:27
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان خبر داد؛

استقبال مسافران از کمپ زائران امام رضا (ع)

قاسمی گفت: کمپ زائران امام رضا (ع) دارای ۱۳۰ آلاچیق اقامتی، پارکینگ، سرویس بهداشتی و حمام برخوردار است و مکانی امن و مناسب برای استراحت مسافران می باشد.

استقبال مسافران از کمپ زائران امام رضا (ع)

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید محمد قاسمی سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری سمنان گفت؛ نظر به اینکه شهر سمنان در مسیر آستان قدس رضوی (ع) می باشد، جهت رفاه حال مسافران و زائران در کمپ زائران اقداماتی نظیر ساخت آلاچیق، روشنایی محوطه کمپ، ساخت سرویس بهداشتی و حمام انجام شده و مواردی نظیر ایجاد واحد خدماتی، ساخت سایبان مرکزی و افزایش روشنایی محوطه کمپ و … از موارد دست اقدام میباشد تا مسافران از این مکان رضایت کامل داشته باشند.

قاسمی افزود؛ کمپ زائران امام رضا (ع) دارای ۱۳۰ آلاچیق اقامتی، پارکینگ، سرویس بهداشتی و حمام برخوردار است و مکانی امن و مناسب برای استراحت مسافران می باشد.

وی خاطر نشان کرد؛ حضور مستمر و شبانه روزی نمایندگان این سازمان و حراست شهرداری با هدف بهبود ارائه خدمات به مسافران و زائران و انجام صحیح و به موقع اموری نظیر نظافت مستمر محیط کمپ، جمع آوری به موقع زباله ها و کنترل نظم و انضباط در ورود و خروج خودرو ها را در دستور کار خود دارند.