استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 670026
پنجشنبه - 23 اسفند 1397 - 14:20

استقبال از نوروز ۹۸ با وحدت عمل دستگاه های انتظامی، امدادی و خدماتی در قم

معان سیاسی امنیتی استاندار قم از وحدت عمل دستگاه های انتظامی، امدادی و خدماتی در استقبال از نوروز ۹۸ خبر داد.

استقبال از نوروز ۹۸ با وحدت عمل دستگاه های انتظامی، امدادی و خدماتی در قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مهندس “هاشمی” در رزمایش “انتظامی-ترافیکی” نوروز ۹۸ ، ضمن قدردانی از زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم و دستگاه های راهداری، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی، بر خدمت رسانی و استقبال از مسافران نوروزی شهر مقدس قم تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: در امنیت و آرامش کامل همانند سال گذشته با انسجام، وحدت عمل، صمیمت و همدلی دستگاه های استان شاهد حضور مسافران و زائران نوروزی به شهر کریمه اهل بیت(س) باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان این که امسال تعطیلات نوروز نسبت به سال گذشته بیشتر است، تصریح کرد: قم در محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور بوده بنابراین در راستای آسوده خاطر بودن مسافران و زائران بایستی با دقت کامل و انسجام بیشتر تلاش کرد.

مهندس هاشمی با بیان این که پلیس در سرما و گرما همواره در خدمت مردم است، اظهارکرد: خیلی از افراد در آغاز سال نو و ایام نوروز در کنار خانواده های خود هستند اما دوستان ما در نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در حال خدمت رسانی بوده که خدمات شان با معیار مادی قابل جبران نیست .

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: در ایام نوروز ۹۸ همه دستگاه ها در سطوح انتظامی، نظامی، اطلاعاتی و امدادی به نحو شایسته ای به مردم خدمت رسانی خواهند کرد تا ان شاءالله امسال نیز همانند سنوات گذشته شاهد ارائه خدمات و امنیت قابل قبول باشیم.

گفتنی است،‌ در خاتمه با عبور یگان های موتوری حاضر در این مراسم از جلو جایگاه شامل رده های مختلف پلیس استان، راهداری، هلال احمر، آتش نشانی، امداد خودرو و اورژانس و همچنین پرواز ۲ فروند بالگرد هلال احمر و اورژانس طرح نوروزی ۹۸ آغاز شد.