استانها » البرز
کد خبر : 406815
جمعه - 9 شهریور 1397 - 19:22
امام‌جمعه موقت کرج:

استعمار پیر انگلیس در ضربه زدن به ایران اسلامی سابقه‌ای ننگین دارد/ از اقدام کثیف تربیت شیعیان انگلیسی تا تابعیت دوگانه فرزندان مسئولین

امام‌جمعه موقت کرج گفت: انگلیسی‌ها در طول تاریخ تمام توان خود را برای ضربه زدن به مسلمانان و نظام جمهوری اسلامی ایران گذاشتند و تربیت شیعیان انگلیسی یکی از اقدامات کثیف آنان است.

استعمار پیر انگلیس در ضربه زدن به ایران اسلامی سابقه‌ای ننگین دارد/ از اقدام کثیف تربیت شیعیان انگلیسی تا تابعیت دوگانه فرزندان مسئولین

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عظیم زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج، با اشاره به سالروز بانکداری اسلامی، گفت: یکی از مشکلات و آسیب‌های جدی اقتصادی ما در کشور، اقدامات بانک‌ها است که موردانتقاد مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.

وی افزود: یکی از آسیب‌های جدی امروز کشور بانک‌ها و مشکلات صنعت هستند، چراکه  برخی از بانک‌ها با دریافت ۲۵ تا ۳۰ درصد سود، تولیدکنندگان را به خاک سیاه ‌نشانده‌اند.

امام‌جمعه موقت کرج بیان کرد: بانکی که برای دادن ۱۰ میلیون تومان وام به عامه مردم هزاران شرط و شروط می‌گذارد، برای نورچشمی‌ها مبالغ بالا و بدون هیچ سخت‌گیری ارائه می‌دهد و این بی‌انصافی است و شایسته یک جامعه اسلامی نیست.

عظیم زاده در بخش دیگری از خطابه خود یادآور شد: انگلیسی‌ها در طول تاریخ تمام توان خود را برای ضربه زدن به مسلمانان و نظام جمهوری اسلامی ایران گذاشتند و تربیت شیعیان انگلیسی یکی از اقدامات کثیف آنان است.

وی اضافه کرد: از انگلیس ضربات بسیاری به ما واردشده و باعث ناراحتی است که امروز وابستگان و فرزندان مقامات کشور در انگلیس مشغول به زندگی و تحصیل هستند و آسیبی جدی‌تر تحت عنوان تابعیت دوگانه نیز داریم که یکی از خبرهای تلخ امروز است.

امام‌جمعه موقت کرج با اشاره به فرارسیدن روز مبارزه با استعمار انگلیس در هفته پیش، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی و همچنین مردم ولایت مدار کرج در پاسخ به هجمه‌های این کشور از دیرباز تاکنون، خواهند گفت؛ انگلیس مرگت باد!

عظیم زاده ادامه داد: امروز نوک پیکان تهاجم فرهنگی خانواده‌ها را نشانه گرفته است؛ چراکه وقتی خانواده‌ها از هم بپاشد، جامعه دچار مشکل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح سؤال از رئیس‌جمهور، گفت: اصل این اتفاق اوج مردم‌سالاری دینی را نشان می دهد، و این درحالی است که برخی از افراد و جریانها، می خواستند اوضاع را نابسامان‌تر کنند ولی نتوانستند.

امام‌جمعه موقت کرج بابیان اینکه پاسخ‌های رئیس جمهور قانع‌کننده نبود،  اظهار کرد: از نمایندگان راضی هستیم که همسو و همراه نظر مردم در این زمینه حرکت کردند.

عظیم زاده اضافه کرد: چرا مردم نباید خبر داشته باشند که نمایندگان در مجلس به چه شکل فعالیت می‌کنند؟ چرا بعضی ها نمی‌خواهند فعالیتشان شفاف باشد و از شفافیت فرار می‌کنند؟

وی پاسخ های رئیس‌جمهور را سخنرانی خواند و گفت: حداقل خروجی سؤال از رئیس‌جمهور باید رفع معضلات و تقویت تیم اقتصادی دولت باشد.

امام‌جمعه همچنین، بیان کرد: جای خرسندی است که بسیاری از دادگاه ها به‌صورت علنی برگزار می‌شود و این جلب اعتماد مردم را به دنبال دارد.

عظیم زاده خطاب به رئیس قوه قضاییه اعلام کرد: این‌که کسی امروز زندانی و بازداشت شود و سه سال بعد حکم برایش صادر کنیم در جامعه تأثیرگذار نیست و تقاضامند سرعت در رسیدگی به پرونده‌ها هستیم تا شاهد جلوگیری از جرم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و انقلابی با مفسدین اقتصادی در این دوره مردم را آرام می‌کند.

امام‌جمعه موقت کرج در پایان سخنان خود به اختلاف موجود در شورای شهر کرج نیز اشاره کرد و گفت: شورای شهر کرج در یک‌قدمی انحلال است و از استاندار تقاضای رسیدگی داریم؛ از اعضای شورا هم توقع می‌رود با تشکیل جلسه از آرای مردم حفاظت کنند و با خدمت به مردم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام/