استانها » البرز
کد خبر : 667359
دوشنبه - 20 اسفند 1397 - 23:01
استاندار البرز:

استان البرز یکی از قطب های صنعتی کشور است

استاندار البرز گفت: استان البرز یکی از قطب های صنعتی کشور بوده و صنعت، پایه و اساس استان و شهرستان های آن است.

استان البرز یکی از قطب های صنعتی کشور است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در جلسه شورای اداری استان که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: در خصوص بهبود وضعیت تالاب صالحیه اقدامات موثری در حال انجام است، همچنین خصوص حق آبه این تالاب نیز انتظاراتی داریم که امید است مساعدت های لازم در این زمینه نیز صورت گیرد.

استان البرز یکی از قطب های صنعتی کشور است و صنعت، پایه و اساس استان و شهرستان های آن بوده و البرز در کشور نقش مولد را ایفا می کند و در حوزه مواد غذایی، دارویی و حتی اقتصادی و غیره نیز می توانیم بخشی از کشور را پشتیبانی کنیم و ظرفیت تولیدمان از حرکت باز نایستاده است.

استاندار البرز گفت: مهمترین موضوعی که توانست دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را در حوزه اقتصادی بسیج کند، خروج آمریکا از برجام و اتحاد و انسجامی بود که علیه نظام جمهوری اسلامی و سیاست های راهبردی این نظام صورت گرفت.

شهبازی افزود: تدابیر دولت و مجموعه حاکمیت موجب شد تا در مقابله با سختی ها و مشکلات مردم ایران پلی بسازیم که عمده ترین بعد آن تدبیر، اتحاد و انسجامی بود که میان اقوام گوناگون در کشور ایجاد شد که این موضوع را به فال نیک می گیریم.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، تمام دستگاه ها هم در حوزه برنامه محوری و هم در حوزه خدمت صادقانه، در تلاش هستیم که اگر آرامشی برای مردم ایجاد نمی کنیم حداقل با هم افزایی اسباب زحمت هم برای مردم نشویم.

استاندار البرز با بیان اینکه استان البرز ورودی و خروجی حدود ۱۲ استان کشور است، مطرح کرد: انتظار بنده این است که با برنامه ریزی های لازم، استان البرز به مقصدی برای گردشگران تبدیل شود و کسی که وارد استان شده و از آن خارج می شود، خاطره خوبی از البرز در ذهنش بر جای بماند و نظارت لازم بر رستوران ها، اغذیه فروشی ها، موضوعات ترافیکی و انتظامی، نوروزگاه ها و مراکز اسکان مسافرین صورت گیرد.

شهبازی مطرح کرد: کرج یکی از کلانشهرها بوده و پس از تهران دومین شهر پرجمعیت کشور محسوب می شود بنابراین با توجه به ظرفیت های استان البرز و آلودگی موجود، انتظار می رود تصمیمی در خصوص تعطیلی پنج شنبه ها در جهت کاهش آلودگی هوا اخذ شود.

استاندار البرز گفت: اقدامات عمرانی خوبی در استان البرز صورت گرفته است که از جمله آن ها می توان به قطار شهری کرج و هشتگرد اشاره کرد. اعتبارات لازم برای انجام این اقدامات تامین شده و اقدامات تکمیلی آن ها نیز صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۵/س/۳