به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از صراط، استاندار خراسان شمالی در اقدامی عجیب، در جلسه شورای برنامه ریزی استان، فردی را که در دفتر خودش معارفه کرده بود اخراج کرده و با حالتی پرخاش گرانه وزارت صنعت را مورد خطاب قرار داد .
محمدعلی شجاعی استاندار تازه کار خراسان شمالی که اصرار دارد تا با مانور قدرت نشان دهد حرف اول و آخر را خودش زده و قصد دارد در روزهای اول کاری قدرت نمایی کند با ادبیاتی زننده ضمن بیرون کردن سرپرست جدید سازمان صنعت معدن و تجارت استان، تاکید می کند که همان فرد قبلی مسئولیت سرپرستی این اداره کل را بر عهده خواهد داشت . این در حالی است که اساسا انتصاب روسای سازمان صنعت معدن تجارت استانها به عهده وزارت صمت بوده و هیچ ارتباطی به استاندار ندارد .
شجاعی در حالی با این اقدام زشت خود بار دیگر آشفتگی در میان دولتمردان را برای همگان به نمایش می گذارد که پیش از این اقدامات مشابه توسط دیگر مسئولین دولتی هم سر زده بود .
استاندار تازه کار خراسان شمالی که در اظهاراتش جوزدگی بوضوح دیده می شود در حالی عنوان می کند که سرپرست جدید بدون هماهنگی معارفه شده که پیش از این خودش شخصا سرپرست جدید صنعت معدن تجارت استان را در دفتر کارش معرفه کرده بود!
اینکه استاندار خودش فردی را معارفه کرده و به دلائل نا معلوم از تصمیمش پشیمان شده و یا فشارهای بیرونی به وی کارساز گشته قابل تحلیل است اما برخورد زننده این فرد تاره کار با سرپرست جدید و همچنین ادبیات احمدی نژادی وی که عنوان می کند “استان صاحب دارد و مگه ما می گذاریم آقا ؟!” به خوبی نشان می دهد که دولتمردان این روزها به تنها چیزی که اعتقاد ندارند کرامت انسانی و پاسخگویی در برابر عملکرد خود است .
شجاعی با وجود اینکه هنوز مهر حکمش خشک نشده و انتصابش بعنوان استاندار خراسان شمالی به دو ماه نرسیده، نه تنها خود را صاحب استان می داند بلکه خطاب به وزیر صنعت می گوید که ما نمی گذاریم!

در زیر تصاویر معارفه سرپرست جدید سازمان صنعت معدن و تجارت استان خراسان شمالی را که در دفتر استاندار و با حضور وی انجام شده بود مشاهده می نمائید

تصاویر/ آقای غفاریان

تصاویر/ آقای غفاریان

تصاویر/ آقای غفاریان

تصاویر/ آقای غفاریان

تصاویر/ آقای غفاریان

تصاویر/ آقای غفاریان