به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی، امام جمعه شهرستان فردیس امروز  با بیان اینکه تعیین شهردار وظیفه استاندار نیست و این کار در اختیار شورای اسلامی شهر است، گفت: انتخاب شهردار و فعالیت مدیران مدیریت شهری به امام جمعه و استاندار مربوط نیست و باید اجازه دهیم اعضای شورا به اجماع نظر برسند.

امام جمعه شهرستان فردیس بیان کرد: استاندار البرز بر استعفای شهردار فردیس اصرار داشت و به وی فشار وارد می کرد که بنده از طریقی از ایشان خواستم تا در امور مربوط به شهرداری فردیس دخالت نکند و ایشان هم دیگر دخالتی نمی کنند و برخی نهادهای مربوطه نیز در این رابطه به استاندار تذکر دادند.

وی با اشاره به اینکه با ورود هر نهاد و ارگان غیر مرتبط به موضوع مدیریت شهری مخالف هستم، ادامه داد: در موضوع انتخاب شهردار ورود نخواهم کرد؛ تغییرات مکرر در شورای شهر و مدیریت شهری برای شهر هزینه هایی به همراه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد به عملکرد مجلس، اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی در رفتار خود قاطعیت کافی ندارد و دولت از او حساب نمی برد؛ عدم وجود شفافیت در عملکرد مجلس موجب بروز برخی اتفاقات شده است.

امام جمعه شهرستان فردیس در رابطه با مطالب منتشر شده در رابطه با حضور در انتخابات مجلس بیان کرد: این موضوع تابع شرایطی است که در روزهای آینده در این رابطه دقیق اطلاع رسانی خواهم کرد.

انتهای پیام/م/۱۱۰۲/س/۳