تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 530591
یکشنبه - 27 آبان 1397 - 18:05

از کمپانی اچ تی سی خبر های بدی به گوش می رسد

کمپانی اچ تی سی اچ تی سی در سال ۲۰۱۹ پرچمداری روانه بازار فروش نخواهد شد. کمپانی اچ تی سی در سال های اخیر فروش بسیار کمی را تجربه کرده و به همین دلیل در آستانه فروپاشی قرار دارد.

از کمپانی اچ تی سی خبر های بدی به گوش می رسد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،کمپانی اچ تی سی اچ تی سی در سال ۲۰۱۹ پرچمداری روانه بازار فروش نخواهد شد. کمپانی اچ تی سی در سال های اخیر فروش بسیار کمی را تجربه کرده و به همین دلیل در آستانه فروپاشی قرار دارد. این روز ها کاربران گوشی موبایل کمتر به سراغ برند اچ تی سی می روند، به همین دلیل ضررهای جبران ناپذیری برای این کمپانی تایوانی به همراه داشته است.

این روزها تمام برندهای موبایل به دنبال ساخت پرچمدار خود هستند و در رقابت هیجان انگیزی با یکدیگر قرار دارند. در این میان اچ تی سی ضعیف تر از تمام برندهای موبایل عمل کرده  است و در حال حاضر فقط درخصوص یک گوشی هوشمند میان رده صحبت هایی کرده است. این گوشی هوشمند که از پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵ بهره می برد، بدون شک یک گوشی هوشمند با قیمت پایین خواهد بود.

در روزهای اخیر بسیاری از برندهای قدیمی، از ۱۰ برند برتر موبایل فاصله گرفته اند. کمپانی های اچ تی سی و سونی دو برند قدیمی محسوب می شوند که دیگر جایی در میان برترین تولید کننده های گوشی موبایل ندارند. به نظر  می رسد برند ال جی نیز به زودی از میان این برندهای برتر خارج شود. حال باید دید آینده این برند پرطرفدار که روزی با ویژگی های منحصر به فرد کاربران را به سمت خود می کشاند، چه خواهد شد.از کمپانی اچ تی سی خبر های بدی به گوش می رسد۱۴۱۵۱۵۱۵

اچ تی سی در قسمت سوم سال ۲۰۱۱ بزرگ ترین بازیگر بازار پر اهمیت آمریکا بوده است اما در حال حاضر با روزهای اوج فاصله بسیار زیادی دارد. به نظر می رسد اچ تی سی به زودی به سرنوشت برندهایی مانند نوکیا تبدیل شود. اگر این برند دوست داشتنی بتواند گوشی های خود را مطابق نیازهای روز به کار گیرد، می تواند روزهای خوبی را تجربه کند، در غیر این صورت باید شاهد سقوط برند اچ تی سی برای همیشه باشیم.

شایان ذکر است که برند اچ تی سی تا دو سال پیش در بازار ایران نیز فروش بسیار خوبی را تجربه می کرد. کمپانی قدرتمند یاس وارد کننده این برند محبوب به شمار می رود، با این حال فروشگاه های این برند به برندهای دیگر تبدیل شده و به نظر می رسد تقریبا در بازار ما اچ تی سی در کنار سونی به فراموشی سپرده خواهند شد. البته تفاوت ها میان این دو برند زیاد است اما سونی به دلیل عرضه کنسول های بازی پلی استیشن و تلویزیون های خود حتی اگر گوشی های خود را به فروش نرساند، به نحوی در بخش های دیگر حضور قدرتمندتری داشته و با کاربران تعامل خواهد داشت.