استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 625439
دوشنبه - 8 بهمن 1397 - 14:03

از پاسخگویی مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان قم قدرانی شد

معاون استاندار قم با اهدای لوح سپاس از تلاش ها و پاسخگویی مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان قم قدردانی کرد.

از پاسخگویی مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان قم قدرانی شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، معاون استاندار قم با اهدای لوح سپاس از تلاش ها و پاسخگویی مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان قم قدردانی کرد.

پیش از ظهر امروز دوشنبه مورخ ۸ بهمن ماه ۹۷ مدیرکل روابط عمومی استانداری قم و مدیر کانل همشهری قم با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از تلاش ها و پاسخگویی روابط عمومی و امور برق منطقه ۲ قم قدردانی نمودند.

سید رضا طباطبائی مدیر کل روابط عمومی استانداری قم با اهدای لوح سپاس از پاسخگویی شبانه روزی آقایان سهیل کیانی پور و یوسف صادقی قدردانی کرد.

در متن این لوح تقدیر که به امضای مهندس مهرداد غضنفری امرایی “معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم ” رسیده، آمده است:

ظر به اهمیت و ضرورت تعامل و ارتباط مستقیم دستگاه های اجرایی با مردم به عنوان یکی از ارزش های مورد تاکید در نظام اسلامی و از اهداف و سیاست های مهم دولت تدبیر و امید، بدینوسیله از زحمات و تلاش های ارزنده جنابعالی در زمینه پاسخگویی و رسیدگی سریع و به موقع به مشکلات و درخواست های مردمی مرتبط با آن شرکت در رسانه ها و شبکه های اجتماعی تقدیر و تشکر نموده ،توفیقات روزافزون شما را از درگاه احدیت مسالت دارم.