استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 628557
پنجشنبه - 11 بهمن 1397 - 15:01
معاون امور زائرين استاندار قم:

از ظرفیت های ملی برای خدمت رسانی به زائرین در ایام نوروز بهره گرفته شود

معاون امور زائرین استاندار قم با اشاره به قرار گرفتن قم در شاهراه مواصلاتی کشور اظهار داشت: از ظرفیت های ملی برای خدمت رسانی به زائرین در ایام نوروز بهره گرفته شود.

از ظرفیت های ملی برای خدمت رسانی به زائرین در ایام نوروز بهره گرفته شود
به گزارش پایگاه خبری ربیع، یونس عالی پور معاون امور زائرین استاندار قم در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم طی سخنانی با بیان اینکه انتظار بالایی از ستاد زائرین استان قم برای خدمت رسانی به مردم وجود دارد اظهار داشت: امسال باید بعد از ایام نوروز خود را برای برنامه های نیمه شعبان نیز آماده کنیم.معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم بیان داشت: کمیته فرهنگی به زودی باید توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شود و گزارش فعالیت های آن به این ستاد ارائه شود.

وی با بیان اینکه در ورودی شهر باید تابلوی خوش آمد گویی مناسبی باید نصب شود ادامه داد: در حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز مکانی برای مدیران ایجاد گردد تا با استقرار و بازدید خود از مشکلات آن مطلع شوند.

عالی پور خاطرنشان کرد: از ظرفیت های ملی نیز باید بتوان در قم بهره گرفت و استفاده کرد.

ساماندهی عوارضی قم- تهران، سرویس های بهداشتی اطراف حرم حضرت معصومه، تابلوهای سه زبانه در امامزادگان و… از جمله مواردی بود که در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم عنوان شد.