اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 650580
شنبه - 4 اسفند 1397 - 23:49

از طرح توزیع رایگان لاستیک به تاکسیرانان چه خبر؟

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تاکنون ۵۶۰۰ حلقه لاستیک بین ۲۸۰۰ نفر از رانندگان دارای خودروی مجهز به تاکسیمتر شهر اصفهان توزیع شده است.

از طرح توزیع رایگان لاستیک به تاکسیرانان چه خبر؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: از اوایل بهمن‌ماه توزیع رایگان لاستیک به صورت گروه‌بندی بر اساس پلاک خودرو با ارسال پیامک به رانندگان در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون ۵۶۰۰ حلقه لاستیک بین ۲۸۰۰ نفر از رانندگان دارای خودروی مجهز به تاکسیمتر شهر اصفهان توزیع شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: هدف از اجرای این طرح حمایتی، کمک به بیش از ۷۵۰۰ راننده تاکسی استفاده کننده از سامانه هوشمند است؛ بسته حمایتی به سال ۹۸ تسری پیدا خواهد کرد و در فاز بعدی معافیت‌هایی در پرداخت هزینه‌های مرتبط با صدور کارت شهری و پروانه بهره‌برداری به صورت کاملاً رایگان شامل حال رانندگان خواهد شد.

منوچهری به ویژگی‌های لاستیک‌های توزیعی اشاره و خاطرنشان کرد: لاستیک‌های رایگان که دارای چهار سال ضمانت است، تنها به مالک خودروی تاکسی تحویل می‌شود.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی دسته‌بندی‌ انجام شده برای ارائه بسته حمایتی از طریق کانال‌های ارتباطی مثل تاکسی خبر و خبرگزاری‌ها انجام خواهد شد.