استانها » تولیدی » خبر دریافتی » گلستان » نادر کرمی
کد خبر : 468359
دوشنبه - 16 مهر 1397 - 11:39
مدیر مخابرات منطقه گلستان:

اردوی حلقه های صالحین بسیجیان ICT استان گلستان برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اردوی حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج مخابرات منطقه گلستان، پست، فناوری اطلاعات، پست بانک و زیر ساخت با حضور بسیجیان این ارگان ها برگزار شد.

اردوی حلقه های صالحین بسیجیان ICT استان گلستان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اردوی حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج مخابرات منطقه گلستان، پست، فناوری اطلاعات، پست بانک و زیر ساخت با حضور بسیجیان این ارگان ها برگزار شد.

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اردوی حلقه صالحین با حضور بسیجیان، مدیران و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مخابرات منطقه گلستان، پست، فناوری اطلاعات، پست بانک و زیر ساخت، طی دو روز، در مجتمع فرهنگی شیرآباد برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در این اردوی فرهنگی ورزشی، علاوه بر مباحث فرهنگی و مذهبی، مسابقه ورزشی نیز برگزارگردید.

همچنین در راستای این اردوی فرهنگی_ورزشی، مسابقاتی بین بسیجیان این ارگان ها برگزار گردید که در رشته والیبال، بسیجیان شرکت مخابرات منطقه گلستان مقام نخست را بدست آوردند و در رشته دارت نیز، بسیجیان واحد زیر ساخت، مقام اول را از آن خود کرد.

در همین راستا، غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان اظهار داشت: این اردوی فرهنگی_ورزشی پس از فراخوان با استقبال چشم گیر بسیجیان همراه بود .وی افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی، تشکیل بسیج بوده و کسی فکر آن را نمی کرد که بسیج  در کشور این چنین فراگیر شود.

شهمرادی تصریح کرد: بسیج امروزه در کشور در ابعاد مختلف ریشه دوانده است و باید این را یاد آور شویم که بسیج تنها برای زمان جنگ نیست و باید در ابعاد مختلف ورود پیدا کند.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با بیان این مطلب که بسیج در کشور تخصصی شده است، اظهار کرد: کشور ما در شرایطی قرار دارد که حفظ، آمادگی، هوشیاری برای ملت ایران، لازم و واجب است و دشمن تمام تلاش خود را کرده است که ملت ایران را زمین گیر کند.

وی افزود: با همبستگی که در کشور و مردم ایران وجود دارد دشمن با حربه اقتصادی ورود پیدا کرده است و در صدد از بین بردن این همبستگی است.

شهمرادی خاطر نشان کرد: در رزمایش اقتدار ۲ در کشور، مردم ما به دشمن اعلام کردند که ملت ما هرچند با مشکل اقتصادی همراه است، اما زمانی که پای انقلاب و نظام در میان آید، با جان و دل برای حفظ آن دریغ نخواهند کرد.