اردستان » تولیدی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 210400
یکشنبه - 1 بهمن 1396 - 07:30

اردستان مقصد ناشناخته ای در صنعت گردشگری است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمد رضا صدوقی در گفتگویی اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از سوم تا ششم بهمن افتتاح و برپا می شود. وی افزود: برای اولین بار شهرستان اردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران سالن ۴۸ غرفه ۴۱ و با شعار شهرستان اردستان […]

اردستان مقصد ناشناخته ای در صنعت گردشگری است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمد رضا صدوقی در گفتگویی اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از سوم تا ششم بهمن افتتاح و برپا می شود.

وی افزود: برای اولین بار شهرستان اردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران سالن ۴۸ غرفه ۴۱ و با شعار شهرستان اردستان مقصد ناشناخته برای صنعت گردشگری شرکت می کند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: سرمایه داران و شرکت های بزرگ داخلی و چند ملیتی خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

صدوقی با بیان اینکه اردستان برای اولین بار غرفه ای به همت شهردار اردستان در نمایشگاه گرفته شده، تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار و شهرداران سه شهر اردستان، زواره و مهاباد هم این کار را حمایت خواهند کرد که اردستان حضور پررنگی در سطح نمایشگاه بین المللی داشته باشد.

وی تاکید کرد: از همه همشهریان اردستانی و کسانی که علاقه ای به شهر خود دارند دعوت می شود برای پربار شدن غرفه شهرستان در نمایشگاه بین المللی بازدید کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان خاطرنشان کرد: شهرستان اردستان با همت فکر جمعی که وجود داشته امسا ل تصمیم گرفته تا در این نمایشگاه بین المللی شرکت کند.

صدوقی مساحت غرفه اردستان را ۳۳ متر اعلام کرد که در آن جاذبه های تاریخی، طبیعی، صنایع دستی و کلیه توانمندیهای اردستان در حوزه گردشگری به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدف از شرکت در این نمایشگاه این خواهد بود که اردستان از یک مسیر گردشگری بتواند با هلدینگهای بین المللی قراردادهای بزرگی را منعقد کرده و از آنها دعوت کنیم برای حضور در اردستان و سرمایه گذاری در بافتهای تاریخی و جاذبه های طبیعی شرکت کنند.

انتهای پیام/فرخی