استانها » البرز
کد خبر : 589835
پنجشنبه - 6 دی 1397 - 22:28
استاندار البرز:

ارائه آمار صحیح عملکردی در دستورکار مدیران استانی باشد

استاندار البرز گفت: برخی از آمارهای ارائه شده در فضای مجازی صحیح نیست و انتظار می‌رود مدیران استانی با اطلاع رسانی دقیق به تصحیح این آمار کمک کنند.

ارائه آمار صحیح عملکردی در دستورکار مدیران استانی باشد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عزیزالله شهبازی پیش‌از ظهر امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات شهدای دولت برگزار شد، اظهار داشت: باید در چنین جلساتی به برنامه‌ریزی برای مقابله با چالش‌های احتمالی و موجود بپردازیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد اقتصادی موجود در کشور، بیان کرد: بسیاری از تولیدات استان البرز قابل صادرات است که در این میان می‌توان به تولیدات پارک علم و فناوری اشاره کرد.

استاندار البرز با بیان اینکه بهره‌برداری از مواد اولیه داخلی از اهداف ترویج اقتصاد دانش‌بنیان است، تصریح کرد: با اجرایی کردن این روش به خودکفایی و استقلال خواهیم رسید و نیازهای داخلی تأمین خواهند شد.

شهبازی با بیان اینکه گزارش اجمالی از عملکردها ما را اقناع نمی‌کند، ادامه داد: اهمیت بررسی میزان مصرف ذخایر استان در تامین نیازهای مردم و مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی بسیار بالا است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی، مسئولیتی خارج از وظایف عادی دستگاه‌ها است از همین رو انتظار داریم گزارش عملکرد دستگاه‌ها از فعالیت‌های حوزه اقتصاد مقاومتی قابل قبول باشد.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه ارائه آمار دقیق از وضعیت طرح‌ها و پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: با ارائه دقیق آمار می‌توانیم برنامه‌ریزی درستی برای خود داشته باشیم.

به گفته شهبازی تمامی دستگاه‌های البرزی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی عملکرد خوبی داشته‌اند اما باید به توسعه اقدامات مثبت خود بپردازند تا بحران را بگذرانیم.

وی در پایان خطاب به مدیران کل خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود آمار درست و حقیقی به مردم ارائه شود چراکه برخی آمارهای مطرح شده در فضای مجازی درست نیست و باید با اطلاع‌رسانی درست به تصحیح آن‌ها بپردازیم.

انتهای پیام/و