استانها » الناز حسینی » تولیدی » کردستان
کد خبر : 861498
دوشنبه - 29 مهر 1398 - 12:21

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان رتبه اول ارزیابی دستگاه‌های اجرایی

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان رتبه اول ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۷ را به خود اختصاص داد.

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان رتبه اول ارزیابی دستگاه‌های اجرایی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان رتبه اول ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۷ را به خود اختصاص داد.

در جریان برگزاری مراسم تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ استان کردستان (جشنواره شهید رجایی) که با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در استانداری کردستان برگزار شد، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای این استان رتبه نخست در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی را به خود اختصاص داد و از سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان؛ در جریان برگزاری مراسم تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ استان کردستان (جشنواره شهید رجایی) که با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در استانداری کردستان برگزار شد، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای این استان رتبه نخست در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی را به خود اختصاص داد و از سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

در متن این لوح آمده است:

جناب آقای سید جمیل احمدی

مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان

خدمت به ملت بزرگ ایران و اعتلای هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی، از رهگذر بالندگی و پویایی مستمر نظام اداری به عنوان بستر تحولات نظام‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی میسر است، که این مهم با اجرای برنامه‌های اصلاح نظام اداری محقق می‌گردد.

سنجش بالندگی و پویایی مستمر با ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و با هدف غایی نهادینه سازی فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد، هرساله در ستاد جشنواره شهید رجایی استان صورت می‌گیرد.

بدینوسیله از تلاش‌های ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان محترم آن دستگاه در راستای اجرای برنامه‌های اصلاح نظام اداری، تحقق اهداف اختصاصی دستگاه و کسب رتبه اول در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی، در فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷، قدردانی می‌گردد.

توفیق مستدام شما و همکاران شریف آن دستگاه در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم عزیز استان کردستان را از خداوند متعال مسألت می‌نماییم.