برخوار » تولیدی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 204853
شنبه - 23 دی 1396 - 10:15

ادارات باید مکانی را به نمازخانه اختصاص دهند

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: ادارات باید مکانی را برای اقامه نماز و ارتباط با خدا داشته باشد و مکانی را به عنوان نمازخانه اختصاص دهند.

ادارات باید مکانی را به نمازخانه اختصاص دهند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت الاسلام رنجبر در جلسه شورای اداری و افتتاح نماز خانه فرمانداری برخواربا تاکید بر اهمیت توجه همگانی به فریضه نماز اظهار کرد: امر نماز یک مسئله همگانی است و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد باید توجه به اقامه نماز را در اولویت قرار دهد.

وی با اشاره به موضوع اجلاس سراسری نماز سال جاری که نماز و فضای مجازی افزود :ستاد اقامه نماز امسال اقداماتی را در این زمینه انجام داده است.مدیران و دستگاههای اجرایی می توانند در این زمینه ستاد اقامه نماز را یاری کنند تا فعالیت بهتر و بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به اینکه این ستاد در بخش آموزش،فرهنگی ،نظارت و ارزیابی فعالیت می کند افزود: ستاد اقامه نماز استان اصفهان در سال جاری اقدام به برگزاری کلاس آموزشی ویژه مدیران دستگاه ها کرده که در این دوره آموزشی ۴ ساعته ۵۰۰ نفر شرکت کردند.

ستاد اقامه نماز باید در ابتدای امر پدران و مادران را توجیه کند و آموزشهای لازم را به آنان ارائه دهد و همچنین آموزشهای مربوط به نماز ویژه دختران باید قبل از رسیدن آنان به سن ۹ سالگی انجام شود تا تأثیرگذار باشد.

وی افزود:دوره های آموزشی ویژه ائمه جماعت،اساتید دانشگاه،مدیران مدارس ،معلمین دختران در مقطع سوم ومربیان مهد کودک برگزار شده که در این دوره ها ۵۰۰ نفر از معلمین و ۲۴۰ مربی مهد شرکت داشتند.

انتهای پیام /طغیانی