استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 668360
چهارشنبه - 22 اسفند 1397 - 01:50
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای تملک و احداث پارکینگ در قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در بودجه سال آینده شهرداری قم مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال برای تملک و احداث پارکینگ در شهر پیش بینی شده است.

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای تملک و احداث پارکینگ در قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع،رئیس شورای اسلامی شهر قم در خصوص طرحهای ترافیکی شهر اظهار کرد: پروژه میدان ولی عصر(عج) یکی از پروژه‌های ترافیکی شهر قم است که تلاش می‌شود فاز نخست این پروژه تا اردیبهشت ماه سال آینده و فاز دوم پروژه هم تا شهریورماه سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

جلالی با اشاره به پروژه تقاطع بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: این پروژه از دو ماه پیش آغاز شد و پیشرفت بسیار خوبی دارد، فاز نخست پروژه در قالب زیرگذر تا شهریورماه سال آینده و کل پروژه تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد، اعتبار آن ۴۸ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: تقاطع شهرک قدس و بلوار آیت‌الله بروجردی تکمیل شده است و بازگشایی این تقاطع تا پیش از پایان سال صورت می‌گیرد تا مردم از آن بهره برداری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: در هسته مرکزی شهر قم مشکل کمبود پارکینگ داریم و مدیریت شهری در زمینه ایجاد پارکینگ در شهر قم جدی است، برای تحقق این هدف در بودجه سال آینده شهرداری قم مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای تملک و احداث پارکینگ در شهر پیش بینی شده است.

جلالی با اشاره به وضعیت ناوگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم اظهار کرد: دولت پذیرفته است که ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای ناوگان این سازمان تامین کند.

وی ادامه داد: راهی برای پیشرفت شهر قم جز استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی نیست و باید شرایط برای حضور سرمایه گذاران در این شهر تسهیل شود