استانها » قم » محمد توکلی
کد خبر : 414628
سه شنبه - 13 شهریور 1397 - 12:53

اختصاص ۱۳ میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی شهر قم

معاون ترافیک و حمل‌ و نقل شهرداری قم گفت: عمر ناوگان اتوبوس‌رانی قم به‌شدت فرسوده است و ۱۳ میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان حمل‌ و نقل عمومی قم در نظر گرفته‌ شده است.

اختصاص ۱۳ میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی شهر قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، عباس ذاکریان در شصت و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: قدمت ناوگان اتوبوس‌رانی شهر قم به‌ شدت فرسوده است.
معاون ترافیک و حمل‌ و نقل شهرداری قم با اشاره به لایحه اخذ مجوز فروش ۲۳ دستگاه اتوبوس اویکو متوقفی در سازمان از طریق تشریفات قانونی، تأکید کرد: این اتوبوس‌ها با تهاترهای انجام‌ شده ساماندهی شده و وسایل سرمایشی آن‌ها در اتوبوس‌های بنزهای ۴۰۵ بسته‌ شده است.
ذاکریان افزود: در سال جاری برای بازسازی ناوگان اتوبوس‌رانی ۱۳ میلیارد تومان پیش‌بینی‌ شده و تا هفته آینده مقدمات آن اجرایی می‌شود، عمر ناوگان اتوبوس‌رانی قم به‌شدت فرسوده است.
وی اورهال شدن بخش قابل‌توجهی از اتوبوس‌های عمومی شهر قم را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: در حال حاضر ۱۲۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوس‌رانی قم منتظر اورهال شدن هستند که امید می‌رود نوسانات نرخ ارز تأثیر منفی روی آن نداشته باشد.