اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 592676
یکشنبه - 9 دی 1397 - 16:54
مجیری خبر داد:

احداث پانزدهمین بازار روز کوثر در شهرک شهید کشوری

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: “بازار روز کوثر ۱۵” در منطقه شش شهرداری اصفهان در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع در حال احداث است.

احداث پانزدهمین بازار روز کوثر در شهرک شهید کشوری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در چند سال گذشته شهرداری اصفهان با ایجاد بازارهای روز عرضه و فروش انواع تولیدات کشاورزی و فرآورده‌های لبنی، پروتئین و سایر نیازهای ضروری مردم و با اعمال برخی تغییرات در شیوه ارائه بازارهای روز به سبک فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام جدیدی را در ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان آغاز کرده است؛ در این راستا بازارهای روز کوثر توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان برای رفاه حال همشهریان احداث شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پانزدهمین بازار روز کوثر واقع در شهرک شهید کشوری در دست احداث است، اظهار کرد: “بازار روز کوثر ۱۵” با زیربنای۸۰۰۰ مترمربع است که از این میزان ۳۰۰۰ مترمربع به فضای فروشگاهی و ۵۰۰۰ مترمربع به پارکینگ اختصاص دارد.

مجیری ادامه داد: این بازار شامل یک طبقه پارکینگ در زیرزمین و فضای فروشگاهی و انبار در طبقه همکف است که با برآورد هزینه ۱۹۰ میلیارد ریال در حال احداث است و به زودی در اختیار شهروندان اصفهانی به خصوص اهالی منطقه شش و ساکنان شهرک شهید کشوری قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: اقلام عرضه شده در بازارهای روز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود و با توجه به اینکه این بازارها کالاها را بدون واسطه از تولید کننده خریداری میکند، کالاها با قیمت مناسب عرضه شده و تمام مایحتاج عمومی و سبد کالاهای مورد نیاز خانواده ها را حداقل با پنج تا ۴۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت درج شده در پشت جلد کالا عرضه می‌کند.

‌مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای کنترل کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده در بازارهای روز شهر اصفهان، عملکرد این بازارها از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی به صورت مداوم توسط ناظران و همچنین بازرسان نامحسوس مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مجیری گفت: این سازمان نظارت ویژه‌ای بر چگونگی نگهداری مواد غذایی، مواد پروتئینی خام دامی نظیر گوشت، مرغ و ماهی و چگونگی رعایت موازین بهداشت محیط فردی و همچنین کیفیت کالاها دارد و از بروز هرگونه تخلف و تقلب در عرضه مواد خام دامی در سطح بازارهای تحت نظارت خود جلوگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات برخی از بازارهای روز نداشتن پارکینگ است، از این رو احداث پارکینگ برای این بازارها در نظر گرفته شده و بازار روز کوثر ۱۵  مجهز به پارکینگ در طبقه زیرین بازار با ظرفیت ۲۰۰ خودرو است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: احداث بازارهای روز در مناطق مختلف شهری حجم سفرهای درون شهری را کاهش میدهد و در مصرف سوخت و حاملهای انرژی صرفه‌جویی میشود.