استانها » البرز
کد خبر : 881905
سه شنبه - 21 آبان 1398 - 20:23

احداث شهرک‌صنعتی نظرآباد دو/بیش از ۲۰۰ واحد در این شهرک مستقر می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از احداث شهرک‌صنعتی نظرآباد دو خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود براساس قطعات پنج هزار متری بیش از ۲۰۰ واحد در این شهرک مستقر شود.

احداث شهرک‌صنعتی نظرآباد دو/بیش از ۲۰۰ واحد در این شهرک مستقر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، محمدامین فرشی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز ظهر امروز در جمع خبرنگاران از احداث شهرک صنعتی نظرآباد دو خبر داد و گفت: شهرک صنعتی نظرآباد دو در مجاورت استان قزوین واقع شده و در این محدوده صنایع به صورت پراکنده مستقر هستند که باید فعالیت آن‌ها به صورت متمرکز در یک مکان انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز اذعان کرد: اجرایی‌شدن مصوبه احداث این شهرک صنعتی از سال ۸۳ مسکوت مانده بود اما با پیگیری‌های صورت گرفته ۹۰ هکتار از اراضی این شهرک آزادسازی شد تا هرچه سریعتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی با بیان اینکه مراحل قانونی آزادسازی ۷۰ هکتار دیگر از اراضی درنظرگرفته شده برای احداث این شهرک طی شده و با اضافه‌شدن این اراضی وسعت این شهرک به ۱۶۰ هکتار می‌رسد. با توجه به روند خوب این پروژه، امیدواریم گلنگ شهرک همزمان با آغاز دهه فجر بر زمین زده شود.

فرشی بیان کرد: بیشتر واحدهایی که در این شهرک صنعتی مستقر خواهند شد، صنایع تبدیلی، کشاورزی و کم آب بر هستند که پیش بینی می شود براساس قطعات پنج هزار متری، بیش از ۲۰۰ واحد در این شهرک مستقر شوند. تمام زیرساخت های لازم در مجاورت این شهرک قرار دارد و واحدهای مستقر در آن با مشکل آب، گاز و برق مواجه نخواهند بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز اظهار کرد: با توجه به شعار سال و ضرورت جلوگیری از ورود کالاهای خارجی دارای نمونه تولیدی مشابه در داخل کشور، راه اندازی شهرک صنعتی جدید می‌تواند نقش بسزایی در رونق کار واحدهای تولیدی و صنعتی و افزایش ظرفیت های استان البرز داشته باشد.

فرشی بیان کرد: این شهرک به درخواست و تقاضای صاحبان صنایع راه‌اندازی و پیش‌بینی می‌شود در فاز نخست ۲۰ تا ۳۰ هکتار از اراضی درنظرگرفته‌شده برای آن اجرایی شود و برای هر هکتار از اراضی این شهرک بالغ بر ۵۰ اشتغالزایی صورت گیرد.

انتهای پیام/س