به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز در خصوص وضعیت راه ها به خصوص در شرایط بارندگی های اخیر با بیان احتمال ریزش سنگ و بهمن در جاده کرج به چالوس گفت: این بارش ها سبب لغزندگی سطح معابر برون شهری شده که می طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: به دلیل پیشگیری از حوادث احتمالی ریزش سنگ و بهمن جاده کرج -چالوس از شب گذشته مسدود شده و این وضعیت تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

وی توضیح داد: اکنون بار ترافیکی درخط شمالی آزادراه کرج -قزوین از محدوده پل فردیس تا مهرویلای کرج سنگین است، همچنین در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین ازمحدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین و در ادامه در آزادراه تهران – کرج از محدوده پل فردیس تا کلاک نیمه سنگین گزارش شده است .

رئیس پلیس راه البرز گفت: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی ترافیک در محورهای ارتباطی استان مستقر شده اند.

گفتنی است، استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
انتهای پیام/ت/۱۱۰۱/س/۱/و