استانها » تولیدی » خبر پوششی » سیستان و بلوچستان
کد خبر : 271956
شنبه - 1 اردیبهشت 1397 - 12:02
خبرنگار: احمد پیشکو

اجرای ۱۵۰طرح اشتغالزایی کمیته امداد در بخش مرکزی خاش‎

مدیر کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان خاش گفت: در مدت یکسال اخیر حدود ۱۵۰ طرح اشتغالزایی این نهاد در بخش مرکزی شهرستان خاش اجرا شده اند .

اجرای ۱۵۰طرح اشتغالزایی کمیته امداد در بخش مرکزی خاش‎

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان خاش گفت: در مدت یکسال اخیر حدود ۱۵۰ طرح اشتغالزایی این نهاد در بخش مرکزی شهرستان خاش اجرا شده اند .

 منصور ایرندگانی در بازدید مشترک خود به همراه بخشدار مرکزی از طرحهای مختلف اشتغالزایی این بخش بیان کرد: برای اجرای این تعداد طرح افزون بر ۲۲ میلیارد و سیصد میلیون ریال هزینه شده است .

وی اظهار کرد: ۹۹ درصد طرحهای شهرستان در بخش مرکزی واقع شده اند.

ایرندگانی ادامه داد: طرحهای اجرا سده در راستای اقتصاد مقاومتی بوده اند و به نسبت به گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار هستند .

مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش با قدردانی از تلاش های کمیته امداد و تولید کنندگان روستایی بیان کرد: عملکرد کمیته امداد در جهت کمک به تحقق شعار سال و اهمیت دادن به مباحث تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی ستودنی است .

وی افزود: جای بسیار سپاسگزاری دارد که کشاورزان و دامداران سخت کوش در مناطق روستایی و عشایری با برخورداری از حمایت های ارزشمند دولت و نهادهای خدمات رسان مانند کمیته امداد توانسته اند اهداف نظام اسلامی را در منطقه تامین و برای کشور و منطقه مفید واقع شوند.

انتهای پیام/