تولیدی » خبر دریافتی » شهرستان های اصفهان » فلاورجان
کد خبر : 611123
سه شنبه - 25 دی 1397 - 08:50

اجرای پروژه آسفالت بلوار فاضل هندی شهر فلاورجان/ تصاویر

دومین روز اجرای پروژه آسفالت بلوار فاضل هندی شهر فلاورجان آغاز گردید.

اجرای پروژه آسفالت بلوار فاضل هندی شهر فلاورجان/ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دومین روز اجرای پروژه آسفالت بلوار فاضل هندی شهر فلاورجان آغاز گردید.

شهردار فلاورجان در خصوص اجرای فاز نهایی این پروژه گفت: به منظور احداث بلوار فاضل هندی در حدود ۱۵هزار متر مربع آسفالت‎ریزی در حال انجام است و لازم به ذکر است زیرسازی این پروژه در ماه های گذشته انجام شده است.

مهندس جواد نصری با اشاره به وضعیت آسفالت بسیاری از معابر و گذرهای محلات شهر فلاورجان عنوان کرد: درسال جاری یکی از اولویت های کاری شهرداری عملیات تکمیل بلوار فاضل هندی حدفاصل میدان نماز و میدان جانبازان است.

با توجه به تردد زیاد شهروندان در این مسیر (دسترسی محلی) و کمربندی اتصال شهر قهدریجان به شهر درچه، شهرداری پس از پایان عملیات زیرسازی و جدول گذاری، سریعا عملیات روکش آسفالت این بلوار را در دستور کار خود قرار داد و طی دو روز گذشته نیز این عملیات در حال انجام است.

وی همچنین در خصوص آسفالت بلوار فاضل هندی شهر فلاورجان تاکید کرد: این پروژه با تناژ مصرفی قریب به دو هزار و ششصد تن آسفالت به اتمام می رسد و اجرای عملیات مکانیزه آسفالت در این بلوار در راستای ارائه خدمات و تسهیل در عبور و مرور شهروندان عملیاتی شده است.

شهردار فلاورجان ادامه داد:‌ پس از آسفالت بلوار فاضل هندی نسبت به انجام روکش آسفالت خیابان ۱۶ متری آزادگان و بلوار دارالسلام گارماسه اقدام می‎شود.