استانها » تولیدی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 900274
سه شنبه - 19 آذر 1398 - 12:36
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای تنکابن خبرداد :

اجرای عملیات روکش آسفالت در محورهای ارتباطی تنکابن

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای تنکابن از اجرای۴ و نیم کیلومتر عملیات روکش آسفالت درمحورهای ارتباطی تنکابن با اعتباری بالغ بر۱۴میلیاردریال خبر داد.

اجرای عملیات روکش آسفالت در محورهای ارتباطی تنکابن

به گزارش پایگاه خبری ربیع ،تورج فتحی اظهار داشت : به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای سلیمان اباد بطول۱.۵کیلومتر،میدان شهید عزیزپور-هراتبر بطول ۳ کیلومتر،روکش آسفالت بطول۳کیلومتر بعرض۶.۵متر به انجام رسید .

وی در ادامه افزود: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

وی گفت: جاده ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ ، حراست نگهداری ، تعریض و هرگونه فعالیتهای مرتبط با آن را به این اداره کل محول نموده ، بدیهی است ایمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راهها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تنکابن خاطر نشان ساخت : هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن ، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.