استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 839456
پنجشنبه - 4 مهر 1398 - 10:12

اجرای عملیات خط‌کشی ۱۰۸ نقطه شهر قم در هفته آینده

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای عملیات خط‌کشی ۱۰۸ نقطه شهر در هفته آینده خبر داد.

اجرای عملیات خط‌کشی ۱۰۸ نقطه شهر قم در هفته آینده

به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی نیک با بیان لزوم اجرای طرح های آرم و نقوش سطح خیابان، اظهار داشت: یکی از عوامل کاهش تصادفات و ارتقا فرهنگ ترافیک اجرای آرم و نقوش سطح خیابان‌ها است.
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اجرای آرم و نقش خیابان‌ها را بر اساس الگوهای مشخص و استاندارد اعلام کرد و افزود: تمام آرم و نقوش اجرایی در سطح خیابان‌ها بر اساس الگو و استاندارد مشخص‌شده از طرف شورای ترافیک انجام می‌شود.
نیک تصریح کرد: برای آغاز سال تحصیلی جدید خیابان‌های منتهی به مدارس خط‌کشی شده و خیابان‌هایی که نیاز به شستشو داشته در دستور کار قرار گرفت.
وی از خط‌کشی ۳۰۲ نقطه در سطح شهر خبر داد و گفت: در سال جاری ۳۰۲ نقطه در شهر خط‌کشی شده و ۱۰۸ نقطه دیگر نیز اجرای آرم و نقوش آن در هفته آینده اجرا می‌شود.
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در پاسخ به مطالبات مردمی برای اجرای خط‌کشی و آرم نقوش خیابان‌هایی که به‌تازگی اسفالت شده است، خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از آسفالت خیابان نمی‌توانیم عملیات خط‌کشی را آغاز کنیم و باید مدت‌زمان لازم برای تثبیت رنگ قیر گذشته باشد.
نیک ادامه داد: برای اجرای عملیات خط‌کشی هر منطقه، از شب قبل انسداد خیابان به مردم اطلاع‌رسانی شده و نیازمند همکاری شهروندان تا پایان عملیات اجرایی هستیم.