ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 874623
سه شنبه - 14 آبان 1398 - 10:48
پایگاه اطلاع رسانی پلیس کاشان

اجرای طرح ظفر ۸۸ و دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش شاخص در کاشان.

جانشین فرماندهی انتظامی کاشان از اجرای طرح عملیاتی ظفر ۸۸ و دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش شاخص در این شهرستان خبر داد.  

به گزارش پایگاه خبری ربیع، جانشین فرماندهی انتظامی کاشان از اجرای طرح عملیاتی ظفر ۸۸ و دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش شاخص در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس کاشان،  سرهنگ پاسدار علی قربانی جانشین فرماندهی انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه،  طرح عملیاتی ظفر۸۸ با هدف شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش شاخص و مزاحمین نوامیس در سطح شهرکاشان اجرا شد
وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی شهر کاشان ، طی هماهنگی با مقام قضایی تعداد ۸ نفر از اراذل و اوباش شاخص را شناسایی و در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهشان دستگیر کردند .
این مقام انتظامی تصریح کرد: طی بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی سلاح سرد،  مقادیری مواد مخدر ،  ۷ دستگاه انواع تجهیزات ماهواره،  بیش از ۶۸ لیتر مشروب الکلی کشف و ضبط و در این خصوص ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد .
جانشین فرماندهی انتظامی کاشان به کسانی که اقدام به مزاحمت، شرارت، عربده‌کشی و رفتارهای خارج از عرف می‌کنند هشدار جدی داد که پلیس با قدرت و قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد و طبق هماهنگی با مقام قضایی احکام سنگینی درمورد آنها اجرا خواهد شد.