اجرای طرح خوشرویی در مراکز درمانی تامین اجتماعی تداوم دارد

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: اجرای طرح خوشرویی در مراکز درمانی تامین اجتماعی درجهت ارتقای خدمت به بیمه شدگان است.

اجرای طرح خوشرویی در مراکز درمانی تامین اجتماعی تداوم دارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر جلال جهان نیا در کارگاه آموزشی طرح خوشرویی، اظهار داشت: از مجموعه درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی به جهت استقرار طرح خوشرویی که گامی در جهت ارتقای خدمت به بیمه شدگان، مراجعان و به ویژه بیماران است، تشکر می کنم.

وی گفت: هیچ آیین و دینی در جهان به اندازه اسلام برای شادی و شاد بودن ارزش قائل نیست. یکی از ویژگی های چهره نورانی پیامبر اعظم (ص) تبسم بوده است و شاد کردن یک انسان را باعث جلب رضای خدا می دانستند.

وی با ذکر احادیثی در این خصوص بیان داشت: طرح خوشرویی را که ریشه در فرهنگ و مذهبمان دارد با استفاده از تجربیات همکاران مدیریت درمان خراسان رضوی و حمایت همکارانمان با قوت در این استان عملیاتی خواهیم کرد.

دکتر حمید داستانی مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی نیز در این کارگاه با بیان اینکه خوشرویی و مهربانی تاثیرات شگرفی بر نحوه ارتباطات در بین انسان ها دارد، گفت: دین اسلام بعنوان یک دین متعالی و کاملترین آیین آسمانی گشاده رویی را امری پسندیده می داند.
در ادامه مجید رسولی دبیر جشنواره خوشرویی به تبیین راهکارهای این طرح پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با گسترش فرهنگ خوشرویی در تمامی مراکز درمانی شاهد ارتقای خدمات به بیمه شدگان و بیماران باشیم.