اردستان » تولیدی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 262582
چهارشنبه - 22 فروردین 1397 - 00:16
خبرنگار: حمید فرخی

اجرای طرح جوادالائمه در اردستان

فرماندار اردستان از اجرای طرح جواد الائمه که برگرفته از سند پیشگیری است در اردستان خبر داد و گفت: این طرح با همکاری همه ارگان ها و ادارات در شهرستان اردستان اجرا می شود.

اجرای طرح جوادالائمه در اردستان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، علیرضا غیور عصر سه شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: شورای مبارزه با مواد مخدر اردستان یکی از جلسات پویا در ساله گذشته و دارای عملکرد قابل توجه بوده است.

وی افزود: هنوز درک و شناخت صحیحی از معضل اجتماعی اعتیاد در جامعه وجود ندارد که به عنوان تهدیدی جدی آن را لمس کنند.

فرماندار اردستان گفت: وقتی دشمن این تقابل با نظام را خیلی راحت عنوان و بیان می کند مشخص است که برنامه موضوع مواد مخدر را دنبال می کند.

غیور با بیان اینکه دشمن دیگر جنگ رودرو ندارد، تصریح کرد: دشمن با موضوعاتی همچون مسائل فرهنگی، فضای مجازی، اعتباد و بازار ارز در صدد ضربه زدن به کشور ایران است.

وی تاکید کرد: مواد مخدر تهدیدی جدی برای کشور بوده و هر روز دامن گیر افراد مختلفی در جامعه شده که منجر به درگیر شدن با موضوعات مختلف می شود.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: طرح جواد الائمه که برگرفته از سند پیشگیری است با همکاری همه ارگانها و ادارات در شهرستان اردستان اجرا می شود.

غیور تصریح کرد: طبق تحقیقات به عمل آمده ارگانهای مختلف بیش از دو هزار نفر در شهرستان اردستان اعتیاد داشته که طبق آمار سرشماری این آمار دور از واقعیت هم نیست.

وی گفت: آگاه سازی و ارتقاء دانش مردم در خصوص مواد مخدر یکی از اهداف طرح جوادالائمه در سطح شهرستان اردستان خواهد بود.