استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 801860
یکشنبه - 27 مرداد 1398 - 11:35

اجرای طرح آرم و نقوش خیابان‌های قم بر اساس اولویت‌بندی انجام می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل ترافیک شهرداری قم گفت: تمام خیابان‌ها به ترتیب اولویت و بر اساس زمان‌بندی‌های انجام‌شده آرم و نقوش آن بر اساس الگوی مشخص‌شده در شورای ترافیک انجام می‌شود.

اجرای طرح آرم و نقوش خیابان‌های قم بر اساس اولویت‌بندی انجام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع،علی نیک با بیان اهمیت استفاده از آرم و نقوش در کاهش خطرات رانندگی در سطح شهر، اظهار داشت: تمام خیابان‌ها به ترتیب اولویت و بر اساس زمان‌بندی‌های انجام‌شده آرم و نقوش آن بر اساس الگوی مشخص‌شده در شورای ترافیک انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل ترافیک شهرداری قم خیابان‌هایی را که روکش آسفالت آن ترمیم‌ شده را در اولویت دانست و تصریح کرد: اجرای خط‌کشی خیابان‌ها در مسیرهایی که روکش آن آسفالت شده در اولویت بوده و با اعلام قبلی و بعد از ساعت ۱۲ شب انجام می‌شود.

نیک بعضی از مسیرهایی که خط‌کشی آن انجام‌شده را نام برد و گفت: بلوار حضرت معصومه(س) حدفاصل میدان کشاورز تا کمربندی امام علی(ع)، خیابان آذر خط ویژه زرد، خیابان سمیه بلوار شهید رجایی و خیابان حائری خط‌کشی آن انجام‌شده است.

وی ادامه داد: خیابان شهید محلاتی، بنی فضل، ۱۵ خرداد، شهرک قدس و بخشی از خیابان شهید کریمی نیز تا پایان تیرماه انجام‌شده و از ابتدای مرداد ادامه خیابان شهید کریمی و بلوار فردوسی(خط‌کشی دوجزئی عرضی نقوش و عابر پیاده) صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: عملیات خط‌کشی در ماه مرداد نیز ادامه داشته و تا امروز ادامه بلوار ۱۵ خرداد، بلوار حضرت معصومه(س) قسمت قلعه کامکار(خط‌کشی دوجزئی عرضی نقوش و عابر پیاده) تمام‌شده است.