استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 995035
سه شنبه - 26 اسفند 1399 - 10:41

اجرای سومین سمپوزیوم تندیس شهدا در سال۱۴۰۰/ نصب تندیس شهدای مقاومت در عراق

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از اجرای سومین سمپوزیوم تندیس شهدا در سال ۱۴۰۰
خبر داد و گفت: از هرکدام از تندیس شهدا در دومین سمپوزیوم دو نمونه تهیه‌شده که نمونه اول در قم و نمونه دوم در عراق نصب می‌شود.

اجرای سومین سمپوزیوم تندیس شهدا در سال۱۴۰۰/ نصب تندیس شهدای مقاومت در عراق

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  سید محمد موسوی منش در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس‌های شهدای جبهه مقاومت اسلامی که در مرکز همایش‌های مجموعه فرهنگی و باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: سردیس‌هایی که امروز رونمایی شد دومین سمپوزیوم شهدا در قم بوده که نخستین سمپوزیوم به مراحل اجرایی خود رسیده است.
وی آغاز عملیات هماهنگی و شروع به کار دومین سمپوزیوم شهدا را اعلام کرد و افزود: با توجه به
تجربه نخست، هنرمندان انتخاب و مذاکرات اولیه انجام‌شده و در قالب دومین سمپوزیوم تندیس شهدای هسته‌ای و شهدای مدافع حرم و مقاومت کلید خورده است.
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: در دومین سمپوزیوم شهدا ساخت یادمان شهید فخری زاده، سردار سلیمانی، شهید مظفری و شهید ابومهدی المهندس در دستور کار قرارگرفت.
موسوی منش زمان ساخت این تندیس‌ها را سه ماه اعلام کرد و گفت: هنرمندان در کارگاه‌ها مشغول به فعالیت بوده و مشاوره و داوران به‌صورت مستمر از مراحل کار بازدید کرده و نواقص و
موضوعات را در محل گوشزد می‌کردند.
وی از نصب تندیس شهدای مقاومت در عراق خبر داد و خاطرنشان کرد: از هرکدام از تندیس شهدا در دومین سمپوزیوم دو نمونه تهیه‌شده که نمونه اول در قم و نمونه دوم در عراق نصب می‌شود.
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم آغاز به کار سمپوزیوم سوم را پس از آغاز سال جدید
اعلام کرد و افزود: با توجه به همکاری مجموعه کنگره شهدا در اجرای مرحله اول و دوم
سمپوزیوم، مرحله سوم نیز نهایی شده و بلافاصله پس از آغاز سال جدید شروع می‌شود.