پیشخوان » تولیدی » خبر پوششی » شاهین شهر » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 938164
دوشنبه - 21 بهمن 1398 - 22:25

اجرای زنده گروه موسیقی مانوش به سرپرستی محمّدامین فردوسی برای جامعه معلولین شاهین شهر همزمان با دهه فجر و روز مادر

گروه موسیقی مانوش با همکاری انجمن معلولین شاهین شهر و انجمن ادبی مجموعه فرهنگی منتظران نور اصفهان همزمان با دهه ی فجر، ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا «سلام الله علیها» و روز مادر برای جامعه معلولین شاهین شهر اجرای زنده خواهد داشت.

اجرای زنده گروه موسیقی مانوش به سرپرستی محمّدامین فردوسی برای جامعه معلولین شاهین شهر همزمان با دهه فجر و روز مادر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، گروه موسیقی مانوش با همکاری انجمن معلولین شاهین شهر و انجمن ادبی مجموعه فرهنگی منتظران نور اصفهان همزمان با دهه ی فجر، ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا «سلام الله علیها» و روز مادر برای جامعه معلولین شاهین شهر اجرای زنده خواهد داشت.

آمادگی کامل برای همکاری با جوامع خاص از قبیل جامعه معلولین، سالمندان، بیماران خاص و …

محمّدامین فردوسی شاعر، ترانه سرا، خواننده و سرپرست گروه موسیقی مانوش ضمن بیان این نکته که «مانوش بند» بزودی برای سالمندان و بیماران خاص نیز اجرا خواهد داشت به خبرنگار ربیع گفت: برای همکاری با این جوامع آمادگی کامل داریم؛ وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند از طریق صفحه مجازی در اینستاگرام به آدرس (Manoosh_Band@) درخواست اجرای خود را پیگیری کنند.
فردوسی در رابطه با جذب نوازندگان افتخاری گفت: «مانوش بند» برای پذیرش نوازنده هیچ گونه محدودیتی در رابطه با جنسیت، سن و نوع ساز ندارد و از حضور نوازندگان حرفه ای و نیمه حرفه ای استقبال می کند.

گفتنی است اجرای زنده گروه موسیقی مانوش برای جامعه معلولین شاهین شهر در روز پنجشنبه مورخه ی بیست و چهارم بهمن ماه از ساعت ۱۸ در محل انجمن معلولین شاهین شهر برگزار خواهد شد.

اسامی خوانندگان و نوازندگان این گروه موسیقی به شرح زیر است:

محمّدامین فردوسی – شاعر، ترانه سرا، خواننده و سرپرست گروه

محسن یزدانی – آواز

فرشید جلالی – ترومپت

محمد صابری – کیبرد

رایان جعفری – سنتور و تار

احسان آدم زاده – تنبک

و نوازنده خردسال گروه محمدرضا رشمانی – تنبک