استانها » البرز
کد خبر : 819845
چهارشنبه - 13 شهریور 1398 - 19:36

اجتماع بزرگ عاشورائیان در کرج برگزار می شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان در کرج خبر داد و گفت: این اجتماع روز یکشنبه ۱۷ شهریور ماه مصادف با هشتم محرم در میدان شهدای کرج برگزار می شود.

اجتماع بزرگ عاشورائیان در کرج برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، علیرضا رحیمی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان در کرج خبر داد و گفت: این اجتماع با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و هیأت رزمندگان اسلام ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۷ شهریور ماه مصادف با هشتم محرم در میدان شهدای کرج برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ضمن دعوت از هیأت های مذهبی کرج در این اجتماع بزرگ بیان کرد: یادواره شهدای مدافع حرم نیز همزمان با هفته دفاع مقدس و دهه سوم محرم برگزار خواهد شد و دبیرخانه این یادواره در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج تشکیل می شود.

وی از برگزاری مراسم شب خاطرات جنگ نیز به عنوان دیگر اقدامات این سازمان در ایام محرم خبر داد و ادامه داد: فرماندهان و رزمندگان اسلام در این مراسم فداکاری های هم سنگران خود روایت می کنند و یاد و خاطره سال های دفاع مقدس از وطن و اسلام را گرامی می دارند.

رحیمی همچنین مطرح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تابلوهایی را ویژه ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان تهیه کرده که به هیأت های مذهبی سطح شهر و ارگان های مربوطه اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/