استانها » البرز
کد خبر : 806241
پنجشنبه - 31 مرداد 1398 - 17:37

اجازه ندهیم فضای اصیل فرهنگی و دینی کمرنگ شود

نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: اساسی ترین موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که اجازه ندهیم فضای اصیل دینی و فرهنگی کمرنگ شود.

اجازه ندهیم فضای اصیل فرهنگی و دینی کمرنگ شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، محمدجواد کولیوند، نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: امیدواریم بتوانیم در این هفته دستاوردهای دولتی و بخش خصوصی را به بهره بهرداری و افتتاح برسانیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دیدار هیأت دولت و مقام معظم رهبری دو نکته مبنی بر مباحث اقتصادی و فرهنگی مورد تأکید و تذکر قرار گرفت، افزود: نامگذاری کشور طی سال های اخیر نیز در این فضا بوده است؛ اگر در همین مسیر به ثبات اقتصادی دست پیدا کنیم فضای امنی برای مردم کشور به وجود خواهد آمد.

وی بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری صدور مجوز برای فعالیت های اقتصادی مانند عبور از هفتاد خان است و باید این مسیر تسهیل شود. افرادی که در ایجاد موانع صدور مجوز دخیل هستند باید پاسخگو باشند؛ در مسیر صدور مجوز با خلاقیت می توانیم اجازه شروع فعالیت را بدهیم و با گذشت زمان مجوز اصلی صادر و به صورت دقیق برنامه ریزی انجام شود.

کولیوند اظهار کرد: اعتماد سازی برای سرمایه گذاری با تدوین سند توسعه استان البرز تقویت شد در حالی که برخی از ادارات برای صدور مجوز اطلاعات و مدت زمان لازم را به فرد سرمایه گذار اعلام نمی کنند و این موضوع نارضایتی افراد را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به مسأله فرهنگ و موجبات قانونی این مهم، یادآور شد: فرهنگ موضوع پیچیده ای است و با انتخاب مدیرانی در این حوزه سعی داشته ایم اعتماد سازی، صداقت، وحدت و حرکت به سوی موارد خاص دین مدنظر قرار گیرد.

کولیوند با بیان اینکه اساسی ترین موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که اجازه ندهیم فضای اصیل دینی و فرهنگی کمرنگ شود، اذعان کرد: رسیدگی به موضوع حجاب و فرهنگ دینی توسط مقام معظم رهبری یک دستور حاکمیتی به تمامی مدیران دولتی بوده است که باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/