خبر پوششی » شهر اصفهان » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 206482
دوشنبه - 25 دی 1396 - 12:00

اتوبوس های فرسوده اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان اتوبوسرانی اصفهان گفت : در حال حاضر هزار و ۱۰۰دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی شهری اصفهان فعال است که از این تعداد عمر۳۰۰ دستگاه اتوبوس میانگین عمر ۹ ساله دارندو این در حالی است که میانگین عمر ناوگان بر اساس مصوبه دولت باید ۸ سال […]

اتوبوس های فرسوده اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان اتوبوسرانی اصفهان گفت : در حال حاضر هزار و ۱۰۰دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی شهری اصفهان فعال است که از این تعداد عمر۳۰۰ دستگاه اتوبوس میانگین عمر ۹ ساله دارندو این در حالی است که میانگین عمر ناوگان بر اساس مصوبه دولت باید ۸ سال باشد.
محمد کاظمی‌طبا گفت : امسال ۱۰۳ دستگاه اتوبوس شهری جدید وارد حمل و نقل اصفهان شده و تا پایان سال به ۱۳۷دستگاه افزایش می‌ یابد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۷۶ دستگاه مینی بوس نیز با مجوز شهرداری در شهر اصفهان تردد دارند افزود : از این تعداد مینی بوس ۷۴۰دستگاه فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد.
معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان اتوبوسرانی اصفهان با بیان اینکه دولت از سال ۸۶ تاکنون هیچ مینی بوسی را به شهرداری اصفهان واگذار نکرده گفت : عمر قانونی مینی بوس هم ۱۵ سال برآورد شده است که در این بین ۷۴۰ دستگاه مینی بوس بالاتر از سن قانونی عمر دارد.
کاظمی طبا تعداد اتوبوس‌های فعال گازسوز اصفهان را نیز ۱۵۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: در حال حاضر فقط جایگاه فرزانگان امکان سوخت رسانی به اتوبوس‌های گازسوز شهری اصفهان را دارد.
وی با بیان اینکه ۱۵۰ دستگاه اتوبوس گازسوز شهری اصفهان به علت نبود توانایی تامین جایگاه سوخت مورد نیازشان در پارکینگ نگهداری می‌شودافزود: جایگاه سوخت قلعه شور اصفهان به علت همکاری نکردن شرکت پخش فرآورده های نفتی، نبود توانایی نگهداری این جایگاه و خرید قطعه کمپرسور به ارزش یک میلیارد تومان از مدار خارج شده است.

انتهای پیام/۲۰۷