استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 635952
پنجشنبه - 18 بهمن 1397 - 14:59
معاون فنی سازمان قطار شهری قم:

اتمام عملیات عمرانی زیرگذر امامزاده ابراهیم از سوی شهرداری قم

معاون فنی سازمان قطار شهری قم گفت: عملیات عمرانی زیرگذر امامزاده ابراهیم برای احداث سقف ایستگاه مترو طبق وعده داده شده به اتمام رسیده است.

اتمام عملیات عمرانی زیرگذر امامزاده ابراهیم از سوی شهرداری قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سیدصدرا قاسمی با اشاره به آخرین وضعیت احداث ایستگاه مترو شهید آیت‌الله سعیدی در محل زیرگذر امامزاده ابراهیم اظهار کرد: طبق مجوزی که از سوی پلیس راهور صادر شده بود تاریخ موعد انسداد مسیر بلوار نیروی هوایی و زیرگذر امامزاده ابراهیم از یک آذر ۹۷ تا ۱۵ بهمن ۹۷ به مدت ۷۵ روز بوده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس عملیات اجرای دال ایستگاه به اضافه زیرسازی، روسازی و آسفالت در موعد مقرر به اتمام رسیده است و تمام جزئیاتی که مربوط به شهرداری بوده و برای بازگشایی مسیر نیاز بوده، طبق وعده داده شده انجام شده است.

معاون فنی سازمان قطار شهری قم گفت: شرکت آبفا حفاری در خیابان امامزاده ابراهیم انجام داده که قرار بوده در همین موعد به اتمام برسد و تکمیل شود که اگر این کار صورت گیرد مسیر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی اذعان کرد: در حال حاضر شهرداری تمام مقدمات لازم را برای بازگشایی مسیر خیابان نیروی هوایی و زیرگذر امامزاده ابراهیم مهیا کرده و مسوولیت بازگشایی بر عهده پلیس راهور است.