به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اخیراً حسین عالم‌بخش را به عنوان سرپرست مدیریت هنرهای نمایشی این سازمان و پردیس تئاتر تهران منصوب کرد.

او به خبرنگار فارس گفت: مسئولیت سنگینی بر عهده من قرار گرفته است چرا که دو مسئولیت یکی در عرصه پردیس تئاتر تهران و دیگری هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

وی در ادامه افزود: صادقانه این است که از هنگامی که این موضوع انجام شد، در حال گفت‌وگو و شنیدن نظرات مختلف درباره روند برنامه‌ها و اتفاقاتی که افتاده هستم و فکر می‌کنم این روند هم تا مدت‌ها ادامه داشته باشد.

عالم بخش با بیان اینکه می‌بایست همه مسائل و اتفاقات جاری را رصد کند، افزود: دوستان قبل از ما زحمات زیادی کشیده‌اند ما هم باید نقاط مثبت و خدایی نکرده شکاف‌ها و ضعف‌ها را بررسی کنیم و برای رفع بخشی از آنها که امکان دارد تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت خلاقیت در رفع موانع و جلو بردن کارها گفت: یک بخشی از کارها هم مطمئنا به مشکلاتی برمی‌گردد که زمان بر است.

عالم بخش در پاسخ به این سؤال که پتانسیل پردیس تئاتر تهران برای فعالیت‌های تئاتری و شناساندن آن به مردم خیلی زیاد است اما تاکنون آنطور که باید مورد توجه و عنایت قرار نگرفته است، گفت: خدا را شکر اسم و عنوان و مکان پردیس تئاتر تهران مشخص است و ان‌شاءالله اتفاقات خیلی خوبی می‌تواند در این فضا رخ بدهد. اما همه اینها نیازمند زمان، بررسی و کار کارشناسی است.

وی با اشاره به قرارگیری پردیس تئاتر تهران در جنوب شرقی این کلان‌شهر گفت: وضعیت سالن‌های کنونی تئاتر حتی در مرکز شهر هم با مشکلات و بحران‌هایی این روزها روبه‌رو هستند. حال سالنی که دورتر از مرکز است، هرچند که مجهز و خوب هم باشد، باز با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می‌کند.

عالم بخش در پایان گفت: آینده خوبی را برای پردیس تئاتر تهران می‌بینم، منتها این امر با تمهیدات مناسب می‌تواند فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین عالم‌بخش نویسنده و کارگردان تئاتر است که تاکنون نمایش‌های زیادی در عرصه‌های مختلف به صحنه برده که جدیدترین آن‌ها نمایش مذهبی «خاتون» و «دهکده هاپوخان» (ویژه کودک و نوجوان) است. وی عضو شورای سیاست‌گذاری و دبیر سه دوره جشنواره سراسری نقالی و پرده خوانی غدیر(نقالان علوی) بوده است.

انتهای پیام/