تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 189341
دوشنبه - 4 دی 1396 - 14:24

آیفون های سال ۲۰۱۹ احتمالا به دلیل استفاده از حسگرهای پیشرفته تر TrueDepth با باتری بزرگتری عرضه شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع،اکنون سوال این است که آیا اپل تکنولوژی لازم برای تولید باتری هایی با ظرفیت بیشتر را دارد؟ مینگ چی کو در تحلیل اخیر خود به این موضوع پرداخته است. طبق نظر مینگ چی کو، در صورتی که اپل بخواهد در مدل ۲۰۱۸ آیفون برای حسگرهای سه بعدی از دوربین ترودپت […]

آیفون های سال ۲۰۱۹ احتمالا به دلیل استفاده از حسگرهای پیشرفته تر TrueDepth با باتری بزرگتری عرضه شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع،اکنون سوال این است که آیا اپل تکنولوژی لازم برای تولید باتری هایی با ظرفیت بیشتر را دارد؟ مینگ چی کو در تحلیل اخیر خود به این موضوع پرداخته است.

طبق نظر مینگ چی کو، در صورتی که اپل بخواهد در مدل ۲۰۱۸ آیفون برای حسگرهای سه بعدی از دوربین ترودپت استفاده کند، به ناچار باید از باتری های بزرگتری نیز استفاده کند. از سال ۲۰۱۹ به بعد، حتی احتمال آن نیز وجود دارد که اپل سیستم حسگر سه بعدی و بخش های مربوط به واقعیت افزوده را نیز ارتقا دهد و به این ترتیب با افزایش مصرف باتری، طبیعتاً سایز و ظرفیت باتری آیفون سال ۲۰۱۹ نیز باید بیشتر شود.

 مینگ چی کو معتقد است که فناوری های کلیدی اپل از جمله فرآیند تولید نیمه رساناها، SIP و SLP فضای کافی برای استفاده از باتری های بزرگتر را ایجاد کرده است و اپل در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ نیز از همین تکنولوژی ها بهره خواهد گرفت و ظرفیت باتری خود را تا حد ممکن افزایش خواهد داد.

کو در این تحلیل همچنین تاکید کرد که تکنولوژی ترودپت در یکی از سه مدل سال آتی توسعه داده خواهد شد و در بین پرچمداران سال بعد ما آیفون ایکس جدید را که احتمالاً ایکس پلاس نامیده می شود با تکنولوژی ترودپت پیشرفته تر خواهیم دید.

وی همچنین اضافه کرد که باتری نسل بعدی آیفون ایکس احتمالاً L شکل و تک سلولی خواهد بود و افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت آن نسبت به باتری دو سلولی فعلی آیفون ایکس طبیعتاً عمر باتری آن را بالا می برد.

پیش بینی می شود؛ اپل پرچمدار بعدی خود را اواخر شهریور سال آتی و در زمان همیشگی آن عرضه خواهد کرد.