تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 491081
سه شنبه - 1 آبان 1397 - 10:16

آیا گوشی Pixel 3 XL بادوام است؟

به تازگی خبری در مورد گوشی Pixel 3 XL منتشر شده است که نشان می دهد آزمایشات بسیاری در زمینه بادوام بودن این گوشی صورت گرفته و نتایج آن می تواند کاربران شگفت زده کند.

آیا گوشی Pixel 3 XL بادوام است؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع،توضیحاتی در مورد گوشی PIXEL 3 XL

اگر شما در بازار به دنبال یک گوشی فوق العاده و پرجم دار هستید شاید به خرید گوشی های جدید گوگل یعنی Pixel 3 و Pixel 3 XL فکر کرده باشید و این موضوع هم وجود دارد که شما می توانید گوشی های جذاب دیگر را هم در ذهن خود بررسی کنید. البته این دو گوشی زیاد مقرون به صرفه نیستند و باتری آنها کارکرد فوق العاده ای ندارد اما کاربران اندروید می دانند که کیفیت این گوشی بالاتر از نسخه های قبلی است. دوربین تک که در پشت این گوشی قرار دارد از کیفیت بالایی برخوردار است حتی این دوربین از دوربین های دو گانه و سه گانه خیلی از گوشی ها بهتر و با کیفیت تر است.

کیفیت بالای گوشی PIXEL 3 XL در زمینه انعطاف پذیری

این گوشی دارای حالت انعطافی خوبی دارد که باید به آن توجه کرد. یعنی اینکه اگر شما گوشی خود را در جیب عقب شلوار خود بگذارید و به طور نخواسته روی آن بنشینید ، گوشی شما سالم باقی خواهد ماند. البته می توانیم در این بین به ضد آب بودن این گوشی نیز اشاره کنیم.

ضعف چشمگیر در برابر خط و خش

متاسفانه یکی از نقاط ضعف این گوشی مقاوم نبودن در مقابل خط و خش است. بخش حسگر اثر انگشت این گوشی و همچنین بخش پشتی آن در برابر خط و خش اصلا با دوام نبوده و نمی توان از بروز این مشکل در صورت حادثه جلوگیری کرد.

آیا گوشی Pixel 3 XL بادوام است؟

آزمایشات نشان می دهد که این گوشی در برابر سکه و کلید اصلا بادوام نیست اما اجسام پلاستیکی تاثیری ردی روی گوشی باقی نمی گذارند و این خود قوت قلبی است. البته در یک سری از آزمایشات می تواند این خط و خطوط را با استفاده از ترکیب آب ، صابون و مسواک برطرف کرد. البته گفته شده که سطح روی گوشی به آسانی دچار مشکل نمی شود.

استفاده از قاب برای پیشگیری

می توان گفت که خیلی از کاربران تمایل ندارند که این کارها را برای تمیز کردن گوشی خود انجام دهند و ترجیحا بهتر است که از یک قاب برای پیشگیری از رخ دادن این اتفاقات استفاده کرد.